Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Ο Λάλε Σοκολόφ είναι ο άνθρωπος που χαράζει τους μπλε αριθμούς στα μπράτσα των φυλακισμένων του ?ουσβιτς. Είναι αναγκασμένος να το κάνει. Από την βολική θέση του δερματοστίκτη, βλέπει, ζει την ανθρώπινη κτηνωδία, την καταγράφει σε αριθμούς και σε θύματα. Την καταγράφει σε αντοχή και σε κουράγιο ψυχής. Την χαρτογραφεί στα συναισθήματά του. Την καταγράφει σε θάνατο και σε έρωτα. Κάνει τον δικό του μυστικό αγώνα κάτω από το παγωμένο, απάνθρωπο βλέμμα του Μέγκελε. Ελπίδα του μοναδική, η Γκίτα, το κορίτσι που θ’ αγαπήσει μέσα στην απόλυτη ανθρώπινη αθλιότητα...
Μια αληθινή,...
Η Λούση και ο Τζόσουα σιχαίνονται ο ένας άλλον μέχρι μίσους.. όχι απλή αντιπάθεια, όχι απλή απέχθεια, αλλά καθαρό μίσος. Αν μπορούσε ο ένας θα αφάνιζε τον άλλον. Και οι δυο είναι βοηθοί μεγαλοδιευθυντών διαφορετικών τομέων μιας γιγάντιας εκδοτικής εταιρείας. Ο Τζόσουα είναι τύπος σοβαρός, βαρύς και μετρημένος. Η Λούση από την άλλη μεριά, είναι πιο χαλαρή, ένας τύπος χαριτωμένης Πολυάννας, που εννοεί να αντλεί χαρά από τη δουλειά της. Ώσπου θα έρθει η στιγμή που τα συμφέροντα τους μέσα στην ίδια εταιρεία, αρχίζουν να συγκρούονται. Η σύγκρουση θα είναι τόσο σφοδρή ώστε θα στο...
Η Ναζία, λοιπόν, είναι φίλη μου, και από τα Χριστούγεννα μένει μαζί με τον μπαμπά και μ' εμένα επειδή έτσι είναι καλύτερα, και γι' αυτό είναι θετή αδελφή μου, που είναι σαν να ήταν αληθινή αδελφή αλλά χωρίς μετάγγιση αίματος, κι αυτό σημαίνει ότι πρέπει να τα λέμε όλα μεταξύ μας, μέχρι και τα μυστικά. Έτσι, λοιπόν, στο τέλος μού είπε το πιο χοντρό της μυστικό.
Αμέσως σταύρωσα τα δάχτυλα πίσω από την πλάτη μου όπως μου είχε δείξει η μαμά, και όταν η Ναζία δε μ' έβλεπε είπα έτσι, πολύ σιγανά:
"Σουπερκαλιφρατζιλιστικεξπιαλιντόσιους".
Τότε εκείνη μ' έπιασε απ' το χέρι, άνοιξε τ...
«Πρέπει να σας πω ότι αυτά τα μαθήματα τα αυτοσχεδίασα λίγο πριν έρθετε εσείς εδώ: δεν είμαι συστηματικός, δεν είμαι ούτε κριτικός ούτε θεωρητικός, οπότε αρχίζω να ψάχνω λύσεις μόλις μου τεθεί το πρόβλημα.» Έτσι ξεκινάει το πρώτο από τα οκτώ μαθήματα που έδωσε ο Χούλιο Κορτάσαρ, το φθινόπωρο του 1980, στους φοιτητές του Τμήματος Νοτιοαμερικανικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Μπέρκλι (Καλιφόρνια). Τα μαθήματα αυτά, μόνο από καθέδρας διαλέξεις δεν είναι πρόκειται για μια μεγάλη, εύφορη και ευφορική συζήτηση του Κορτάσαρ όχι μόνο με τους φοιτητές (με θέματα όπως οι ουσιώδεις ...
Ο Φάλκο αγαπά την όμορφη Νακσιγκιούλ, αλλά η ασωτεία του τον άφησε απένταρο κι έτσι δεν μπορεί να την "αγοράσει" για να την
παντρευτεί. Η τύχη του δείχνει να αλλάζει, όταν βρίσκει τα τριάντα τρία τεράστια μαργαριτάρια που έκρυβε η μητέρα του για ώρα
ανάγκης πριν πεθάνει. Μ' αυτά μπορεί πια να διεκδικήσει τη Νακσιγκιούλ απ' τον πατέρα της...
Μετά από μια συναρπαστική πρώτη νύχτα γάμου, κι ενώ ο Φάλκο πετάει στους επτά ουρανούς, σε μια επιστροφή του από την αγορά,
βρίσκει την Νακσιγκιούλ άγρια δολοφονημένη στην γαμήλια κλίνη...
Ο Φάλκο, τρελαμένος, γυρεύει το...
Η Ανν είναι Γαλλίδα δημοσιογράφος και ταξιδεύει στο Πακιστάν, απεσταλμένη της εφημερίδας της. Η αποστολή της είναι να
συγκεντρώσει πληροφορίες για μια τρομοκρατική οργάνωση που προμηθεύεται από σκοτεινούς διαύλους πυρηνικά όπλα, με σκοπό να τα
στρέψει εναντίον της Δύσης, αλλά και εναντίον άλλων σκοτεινών εχθρών.
Στη γοητευτική κοσμοπολίτικη Λαχώρη, με τα διάσημα παλάτια της, τα περίτεχνα τζαμιά της και τους παραδείσιους κήπους, η νεαρή
γυναίκα χάνεται μέσα σε ένα κατασκοπικό καλειδοσκόπιο, σε έναν δαίδαλο τζιχαντιστικών οργανώσεων...
Καταφέρνει να διεισδύσει σε...
Η γυναίκα με τα μαλλιά τα περίτεχνα βαμμένα με κόκκινο άργιλο, τόσο όμορφη, τόσο φίνα, ακολούθησε τον φωτογράφο της Δύσης χωρίς
δεύτερη σκέψη. Η οικογένειά της έχασε τα ίχνη της. Ο ταπεινός σύζυγος και τα δυο παιδιά της θα την αναζητήσουν από χωριό σε
χωριό, και θα την βρουν, μαγική εικόνα σε γιγαντοαφίσες στους τοίχους της Σεβίλλης. Αστραφτερό φωτομοντέλο που όλοι σταματούν
για να θαυμάσουν την εικόνα του.
Τα παιδιά αν και προσπαθούν, δεν θα μπορέσουν να την πλησιάσουν. Η μαύρη βασίλισσα της ομορφιάς και της μόδας δεν θα θελήσει να
γυρίσει το βλέμμα της στη...
«Ο πατέρας σου δεν είναι όλοι οι άνδρες του κόσμου, αγάπη μου» λέει δίχως να περιμένει την απάντησή μου. «Ούτε εγώ είμαι όλες οι
γυναίκες. Κανείς δεν είναι όλος ο κόσμος και κανείς δεν επαναλαμβάνεται. Να μοιάζει, ναι, αυτό μπορεί να συμβεί. Να επαναλαμβάνεται,
όμως, όχι. Κι αυτό είναι η ζωή, παιδί μου: να βρίσκεις αυτούς που μοιάζουν και ν? αποφεύγεις αυτούς που επαναλαμβάνονται. Τα υπόλοιπα,
είτε έρχονται είτε όχι. Είτε εμφανίζονται είτε όχι. Είτε πονούν είτε όχι. ... Εγώ συγχώρεσα τον σύζυγό μου. Τον πατέρα σας, όχι.»...
Και η Κοκκινοσκουφίτσα ρωτάει τον λύκο, σαν να μιλούσε στη γιαγιά της: «Γιατί, γιαγιά, ξαναδιαβάζεις αυτά τα παραμύθια,
αφού τα ξέρεις απέξω;». Τότε ο λύκος σηκώνεται πάνω και της απαντάει με καθαρή φωνή: «Για να μάθω ποιος είμαι!».
«Η περίφημη φράση ‘‘μια φορά κι έναν καιρό’’ με την οποία αρχίζουν τα παραμύθια, μου θυμίζει την άλλη περίφημη φράση,
‘‘άμπρα κατάμπρα’’, επειδή κάθε μία με τον τρόπο της μας βάζει σ’ έναν κόσμο μαγικό, σ’ έναν κόσμο συναισθημάτων, κι αυτό
είναι ό,τι πιο πολύτιμο και χρήσιμο στη διαδικασία εξέλιξης που ακολουθούμε ως άνθρωποι. Καταπέ...