Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Oι τελευταίες εξελίξεις στο εκπαιδευτικό σύστημα και στον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών υπαγορεύουν έναν νέο τρόπο προσέγγισης της
ελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας.
Από το σχολικό έτος 2019-2020 έχει καθοριστεί μια μορφή συνεξέτασης Νεοελληνικής Γλώσσας και Νεοελληνικής Λογοτεχνίας σε μια
προσπάθεια ενιαίας προσέγγισής τους. Στην τρίωρη αυτή δοκιμασία οι μαθητές έρχονται σε επαφή με δύο ή τρία μη διδαγμένα κείμενα που
ανήκουν σε διαφορετικά κειμενικά είδη και καλούνται να απαντήσουν τέσσερα θέματα.
Πιο συγκεκριμένα, η συνεξέταση αυτή έχει την παρακάτω μορφή: ...
Με τη συγγραφή του βιβλίου αυτού στοχεύουμε να βοηθήσουμε τον μαθητή να αντεπεξέλθει με επιτυχία στις απαιτήσεις του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας της Α΄ Γυμνασίου. Αναγνωρίζοντας τη σημασία της γλωσσικής καλλιέργειας, βασικός στόχος μας είναι ο μαθητής να κατανοήσει τη θεωρία (γραμματική, συντακτικό, λεξιλόγιο, παραγωγή λόγου), η οποία παρατίθεται με χρηστικό και εύληπτο τρόπο, και μέσα από τις ασκήσεις να την εμπεδώσει όσο το δυνατόν πληρέστερα. Παράλληλα, στόχος μας είναι να στηρίξουμε το έργο του εκπαιδευτικού, ο οποίος θα έχει συγκεντρωμένη τη θεωρία του μαθήματος...
Με το βιβλίο αυτό στοχεύουμε να διευκολύνουμε τους μαθητές της Β΄ Γυμνασίου να κατανοήσουν την ύλη του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας και να εξασκηθούν περαιτέρω στα γραμματικά, συντακτικά και λεξιλογικά φαινόμενα, αλλά και στην παραγωγή λόγου, με βάση τα νέα δεδομένα που ορίζει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Επίσης, επιθυμούμε να βοηθήσουμε τους διδάσκοντες του μαθήματος παρέχοντάς τους πληροφοριακό υλικό για τη θεωρία, αλλά και πρόσθετες ασκήσεις και κριτήρια αξιολόγησης για την καλύτερη προετοιμασία της διδασκαλίας τους....