Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Το εκπαιδευτικό βιβλίο Μαθηματικά Γ΄ Λυκείου ? ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ απευθύνεται στους υποψήφιους /-ες των Ομάδων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής.
Περιέχει την εξεταστέα ύλη και αφορά στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Δομείται σε τρία μέρη.
• Το Α΄ μέρος περιλαμβάνει:
• Προτάσεις που χρησιμοποιούνται δίχως απόδειξη
• Προτάσεις που πρέπει να αποδεικνύονται κατά τη χρήση τους
• Τη θεωρία και τα μυστικά της ως εργαλείο επίλυσης των ασκήσεων
Συγκεκριμένα, ανά ενότητα:
• Παρουσιάζεται αναλυτικά και κατανοητ...
«Πρέπει να µάθουµε και θα µάθουµε». Με τη φράση αυτή καλούσε ο David Hilbert, ένας από τους µεγαλύτερους µαθηµατικούς της γενιάς του, τους συναδέλφους του να λύσουν τα άλυτα προβλήµατα που ταλάνιζαν την περίοδο εκείνη τη µαθηµατική κοινότητα, έχοντας την πεποίθηση ότι στα µαθηµατικά δεν υπάρχει τίποτε «σκοτεινό» και δυσεπίλυτο.
Με το βιβλίο αυτό επιθυµούµε να δείξουµε στον µαθητή ότι στα µαθηµατικά δεν υπάρχουν αδιέξοδα και δύσκολα µονοπάτια· µε τη σωστή καθοδήγηση µπορούµε να προσεγγίσουµε όλα τα προβλήµατα που προκύπτουν και να τα αντιµετωπίσουµε µε επιτυχία.
Κάθε κ...
Ο Α΄ τόμος δομείται σε 24 ενότητες, σύμφωνα με τις έννοιες που εξετάζονται και τον απαιτούμενο χρόνο μελέτης.
Κάθε ενότητα περιλαμβάνει:
- Θεωρία με ιδιαίτερη έμφαση στην εποπτική παρουσίαση της ύλης, την οποία πλαισιώνουν παρατηρήσεις, σχόλια και προεκτάσεις
- Οδηγό σκέψης στον οποίο αναλύεται ο τρόπος σκέψης για την επίλυση βασικών κατηγοριών ασκήσεων,
πλαισιωμένος από εφαρμογές και ασκήσεις λυμένες υποδειγματικά
- Έλεγχο γνώσεων:
- στην κατανόηση της θεωρίας με: ερωτήσεις του τύπου Σωστό/Λάθος, ισχυρισμούς με αιτιολόγηση,
πολλαπλής επιλ...
«Ίσως ο καλύτερος τρόπος για να περιγράψω την ενασχόλησή µου µε τα µαθηµατικά είναι να την παροµοιάσω µε την εµπειρία του να εισέρχεσαι σε ένα σκοτεινό µέγαρο. Μπαίνεις στο πρώτο σκοτεινό, απολύτως σκοτεινό, δωµάτιο. Σκοντάφτεις δεξιά-αριστερά και πέφτεις πάνω στα έπιπλα. Σιγά σιγά µαθαίνεις πού βρίσκεται κάθε έπιπλο. Και τελικά, ύστερα από περίπου έξι µήνες, βρίσκεις το διακόπτη και ανάβεις το φως. Ξαφνικά, λοιπόν, τα πάντα φωτίζονται και βλέπεις πλέον πού βρισκόσουν. Κατόπιν, µπαίνεις στο επόµενο σκοτεινό δωµάτιο…». Με τον τρόπο αυτό περιέγραψε ο καθηγητής Andrew Wiles τη...
«Ίσως ο καλύτερος τρόπος για να περιγράψω την ενασχόλησή μου με τα μαθηματικά είναι να την παρομοιάσω με την εμπειρία του να εισέρχεσαι σε ένα σκοτεινό μέγαρο. Μπαίνεις στο πρώτο σκοτεινό, απολύτως σκοτεινό, δωμάτιο. Σκοντάφτεις δεξιά-αριστερά και πέφτεις πάνω στα έπιπλα. Σιγά σιγά μαθαίνεις πού βρίσκεται κάθε έπιπλο. Και τελικά, ύστερα από περίπου έξι μήνες, βρίσκεις το διακόπτη και ανάβεις το φως. Ξαφνικά, λοιπόν, τα πάντα φωτίζονται και βλέπεις πλέον πού βρισκόσουν. Κατόπιν, μπαίνεις στο επόμενο σκοτεινό δωμάτιο…». Με τον τρόπο αυτό περιέγραψε ο καθηγητής Andrew Wiles τη...