Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Στο Α΄ τεύχος αναφορικά με τη Γλώσσα:
Οι μαθητές μαθαίνοντας να εντοπίζουν το θέμα, τη θέση και την πρόθεση κάθε συντάκτη, καθώς και τα μέσα με τα οποία πετυχαίνει τον
επικοινωνιακό και γνωστικό του στόχο, διδάσκονται την Κατανόηση Κειμένου.
Γνωρίζουν τεχνικές με τις οποίες μπορούν μέσω της κριτικής ανάγνωσης του εκάστοτε κειμένου να το αποδίδουν με συνοπτικό τρόπο.
Μαθαίνουν να αναλύουν την παράγραφο στα δομικά της μέρη, να κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο οργανώνεται σε σχέση με την
πρόθεση του συντάκτη, να παρεμβαίνουν σε θέματα παραγραφοποίησης και να συνθ...
ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ 48 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΣΥΝΕΞΕΤΑΣΗΣ - ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Το βιβλίο αποτελείται από 3 τεύχη και περιλαμβάνει αναλυτική θεωρία για τη Νεοελληνική Γλώσσα (Α + Β Θέμα) με έμφαση στις τεχνικές
περίληψης μέρους του κειμένου, αναλυτική παρουσίαση των κειμενικών ειδών (περιγραφή, εξήγηση, οδηγίες, επιχειρηματολογία, αφήγηση)
και των κειμενικών τύπων (δοκίμιο, άρθρο, επιφυλλίδα, ομιλία, κριτική, συνέντευξη, ημερολόγιο, βιογραφικά κείμενα, πολυτροπικά κείμενα)
καθώς και της επικοινωνιακής περίστασης. Ειδικά όσον αφορά τα πολυτροπικά κείμενα, προτείνουμε α...
Η συγγραφή αυτού του βιβλίου έγινε με τέτοιον τρόπο, ώστε ο μαθητής να ξεκινά από τη θεωρία και να κατανοεί αποτελεσματικά σύνθετες χημικές έννοιες, να μαθαίνει τη μεθοδολογία επίλυσης των ασκήσεων από τις λυμένες
εφαρμογές και να συνεχίζει με την επίλυση ασκήσεων και προβλημάτων αυξανόμενης δυσκολίας. Έτσι, κατανοεί σε βάθος την ύλη της Β΄ Λυκείου, εξοικειώνεται με τη λογική των θεμάτων των εξετάσεων και αποκτά γερές βάσεις που θα τον βοηθήσουν στη μελέτη της Χημείας της Γ΄ Λυκείου....
«Πρέπει να µάθουµε και θα µάθουµε». Με τη φράση αυτή καλούσε ο David Hilbert, ένας από τους µεγαλύτερους µαθηµατικούς της γενιάς του, τους συναδέλφους του να λύσουν τα άλυτα προβλήµατα που ταλάνιζαν την περίοδο εκείνη τη µαθηµατική κοινότητα, έχοντας την πεποίθηση ότι στα µαθηµατικά δεν υπάρχει τίποτε «σκοτεινό» και δυσεπίλυτο.
Με το βιβλίο αυτό επιθυµούµε να δείξουµε στον µαθητή ότι στα µαθηµατικά δεν υπάρχουν αδιέξοδα και δύσκολα µονοπάτια· µε τη σωστή καθοδήγηση µπορούµε να προσεγγίσουµε όλα τα προβλήµατα που προκύπτουν και να τα αντιµετωπίσουµε µε επιτυχία.
Κάθε κ...