Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Ο βασιλιάς της μουσικής δεν είναι ποτέ ευχαριστημένος, όποια μουσική κι αν του παρουσιάζει ο μουσικός της αυλής του. Τον μουσικό από την απελπισία του έρχεται να τον βγάλει η Μούσα, που βρίσκει με τη σειρά της μια ευκαιρία να ""ξαναμπεί στη δουλειά"" από την οποία είχε αποκοπεί από τις...
ΡΕΛΛΙΝΓΚ [προς τον ΓΚΕΓΚΕΡΣ]: Συγγνώμη?, μα εσείς ο ίδιος δεν κουβαλάτε αυτή τη μαυρίλα από τα ορυχεία κειπάνω;
ΓΚΕΡΓΚΕΡΣ: Εσάς, σας έρχεται πολύ βολικό να βαφτίζετε βρόμα καθετί που φέρνω εγώ στο σπίτι?
ΡΕΛΛΙΝΓΚ (πλησιάζοντάς τον): Ακούστε, κύριε Βέρλε νεώτερε, έχω τη βάσιμη υποψία ότι εσείς εξακολουθείτε ακόμα να φυλάτε καλά καταχωνιασμένο στις τσέπες σας, δίχως να βάζετε στάλα νερό στο κρασί σας, εκείνο το "απόλυτο Ιδανικό" σας?
ΓΚΡΕΓΚΕΡΣ: Όχι,? το έχω πάντα στην ψυχή μου?
ΡΕΛΛΙΝΓΚ: Έχετε το όπου στο διάολο θέλετε, αλλά θα σας συνιστούσα μη μας πουλάτε τέτοια - τουλάχιστ...
Σε ποιες ειδικές συνθήκες δημιούργησε τα έργα του ο Σαίξπηρ? Σε ποιο περιβάλλον έγραφε, και πώς επηρεαζόταν από αυτό? Σε τι καιρούς έζησε? Τέτοια θέματα επιχειρεί να φωτίσει ο Φρανκ Κέρμοντ, εξηγώντας πώς η ιστορία και η παράδοση της ελισαβετιανής περιόδου εξέθρεψαν και ανέδειξαν, δίπλα σε άλλους αξιόλογους δημιουργούς, τον Σαίξπηρ και τα έργα του. Από την περιγραφή των περιστάσεων που γέννησαν τα σαιξπηρικά έργα αναδύεται εντέλει μια ζωντανή εικόνα της Αγγλίας την εποχή της ακμής της: θρησκευτικές έριδες, δυναστικά προβλήματα, Αυλή και ευγενείς, λαός και εξουσία, κοινωνικό...