Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Η συγγραφέας Χρυσάνθη Καραΐσκου με απλό τρόπο αλλά με ένα κείμενο γλαφυρό, με ζωηρούς διαλόγους και έξυπνο χιούμορ, μεταφέρει με πολύ όμορφο τρόπο στα παιδιά ένα απ' τα ωραιότερα έργα του Αριστοφάνη, ενώ ο εικονογράφος Νέστορας Ξουρής το έχει επιμεληθεί με τις έξοχες εικόνες του.
Ο Διόνυσος με τον πιστό του δούλο Ξανθία αποφασίζει να κατέβει στον Άδη για να φέρει πίσω στους ανθρώπους τον Ευριπίδη. Μετά από πολλές περιπέτειες φτάνουν τελικά στον προορισμό τους. Εκεί θα βρεθούν μπροστά σε έναν αγώνα λογομαχίας ανάμεσα στον Ευριπίδη και τον Αισχύλο για το ποιος είναι καλύ...
Το "Ήρθαν τα Χριστούγεννα" είναι ένα ευχάριστο παιδικό μιούζικαλ. Τώρα όλα τα παιδιά μπορούν να παίξουν θέατρο. Στο σχολείο με τους συμμαθητές ή στο σπίτι με τους φίλους μπορούν εύκολα και διασκεδαστικά να γιορτάσουν τα Χριστούγεννα, παίζοντας και τραγουδώντας.
Ποιος θα κάνει το Χριστούλη; Ποιος τον 'Αγιο Βασίλη; Ποιος τους Μάγους; Όλοι θα τραγουδήσουν.
Ένα παιχνίδι για παιδιά που οξύνει την αντίληψη, ενισχύει την αυτοπεποίθηση και αναπτύσσει την ικανότητα επικοινωνίας και κοινωνικοποίησης.
Το βιβλίο περιλαμβάνει το σενάριο και λεπτομερής οδηγίες για τη σκηνοθεσία, τα ...
Ο Καζιμίρ κι η Καρολίνα ζουν σε κάποιον τόπο, σε κάποια εποχή, στα χρόνια της Κρίσης. Ξεκινάνε να πάνε στη γιορτή,
δεν θα φτάσουν όμως ποτέ, καθώς πολύ γρήγορα θ' ανακαλύψουν ότι η αγάπη τους ήταν μέχρι ενός σημείου.
Ενώ ο Καζιμίρ έχει μείνει άνεργος και βουλιάζει στο θυμό και την αυτολύπηση, η Καρολίνα ονειρεύεται
να βελτιώσει τη ζωή της και ν' ανέβει μερικά σκαλοπάτια στη σκάλα της κοινωνικής ανέλιξης.
Γύρω της, σαν καρουζέλ του λούνα παρκ, περιστρέφονται φιλόδοξοι υπάλληλοι, διευθυντές και σύμβουλοι,
κορίτσια που πουλάνε την συντροφιά τους για να βγάλουν τ...
Με μισές αλήθειες οι λαοί καλλιεργούν και θρέφουν τις εθνικές τους προκαταλήψεις. Μέσα σ’ ένα περιβάλλον εθνικής αυταρέσκειας, οι εθνικές προκαταλήψεις, απαλλαγμένες από ατομική συνείδηση και συναισθήματα, αποκτούν τη σκληρότητα ενός λαϊκού κατηγόρου. Κανένα ελαφρυντικό δεν γίνεται δεκτό. Έτσι η απλούστευση των κατηγοριών αποκτά μια ιδιαίτερη τεχνική, και η γενίκευση γενικεύεται ως κανόνας. Φταίχτες είναι οι άλλοι.
Από αντίδραση λοιπόν στις κατηγορίες αυτών των προκαταλήψεων, ίσως προκατειλημμένος κι εγώ, τοποθετώ συνειδητά τα πρόσωπα του έργου μου σ’ ένα οριακό μεταίχμ...