Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Το καυτό θέμα της κλιματικής αλλαγής
Το Στις φλόγες αποδεικνύει γιατί η Ναόμι Κλάιν χαρακτηρίστηκε από το The New Yorker ως «η πλέον επιδραστική μορφή της αμερικανικής
Αριστεράς» και γιατί ο κορυφαίος περιβαλλοντολόγος Μπιλ ΜακΚίμπεν την αποκαλεί «πνευματική νονά τού Πράσινου Νιου Ντηλ –το
οποίο τυχαίνει να είναι η πιο σημαντική ιδέα στον κόσμο αυτή τη στιγμή».
Για τουλάχιστον μία δεκαετία, η καταξιωμένη δημοσιογράφος και πρωτοπόρος διανοούμενη Ναόμι Κλάιν έχει καταγράψει τη μεταβολή
της κλιματικής κρίσης από μια μελλοντική απειλή σε μια κρίσιμη κατάσταση μ...
Η μάνα μου με γέννησε για πρώτη φορά στις 2 Νοέμβρη του 1958, τα ξημερώματα, σε μαιευτήριο στο Αγρίνιο, όπου πήγε
από τον Αστακό για μεγαλύτερη ασφάλεια.
Η μάνα μου με ξαναγέννησε για δεύτερη φορά στις 22 Απριλίου του 1999, στο Λαϊκό Νοσοκομείο στην Αθήνα, όταν μου δώρισε
για μεταμόσχευση τον έναν της νεφρό.
Για τρίτη φορά ξαναγεννήθηκα στις 3 Νοέμβρη του 2011, στο δημόσιο πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Νανσύ στη Γαλλία, όταν
η μάνα μιας νέας γυναίκας δώρισε για μεταμόσχευση το νεφρό κι άλλα όργανα της νεκρής κόρης της, δίνοντας ζωή σ’ εμένα
κι άλλους επτά σο...
Η Ανατολική Μεσόγειος είναι το σημείο συνάντησης της Δύσης και της Ανατολής, του οικονομικού βορρά και νότου, αλλά και τριών μεγάλων θρησκειών: του Χριστιανισμού, του Ισλάμ, και του Ιουδαϊσμού. Λόγω της στρατηγικής της θέσης, έχει αποτελέσει διαχρονικά πεδίο σημαντικών διεκδικήσεων, οι οποίες οδήγησαν ακόμα και σε πολέμους –άμεσους ή δι’ αντιπροσώπων. Τα τελευταία χρόνια, σε αυτές τις διεκδικήσεις ήλθε να προστεθεί μια σημαντική ανακάλυψη: οι υποθαλάσσιες πηγές ενέργειας.
Γεωπολιτικές μελέτες δείχνουν ότι αυτή η νέα ανακάλυψη θα αλλάξει ριζικά τους όρους του παιχνιδιού σ...
Στο βιβλίο αυτό παρατίθενται δύο δοκίμια που ανήκουν στο ίδιο θεματικό πλαίσιο «τέχνη και φασισμός». Το πρώτο αναφέρεται στη Λένι Ρίφενσταλ και το άλλο στο κινηματογραφικό έργο του Γιούργκεν Ζύμπερμπεργκ. Το ενδιαφέρον που παρουσιάζουν για το σημερινό αναγνώστη έχει να κάνει με την ανίχνευση των αιτίων μιας διαφαινόμενης κατά τη δεκαετία του 1970 απενοχοποίησης κάποιων φωτογενών μορφών του φασισμού, των οποίων τα αίτια η Σόντακ εντοπίζει «στις νέες ευκαιρίες που δόθηκαν στην ιδέα του ωραίου» μέσα στην κοινωνία του θεάματος και του life style....