Μενού
  • Δωρεάν μεταφορικά σε Αττική άνω των 35€
  • Τηλ. Παραγγελίες: 211 40 06 080
  • Ασφαλείς Συναλλαγές εύκολα & γρήγορα
Menu
Είσαι επαγγελματίας; hartorama PRO
CALL ME BACK
CALL ME BACK κάντε κλικ και σας καλούμε
  • -10%
ΜΕ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΑ ΧΕΙΛΗ ΙΚΕ0026
Κωδ: 978-618-5513-23-8
ΜΑΡΚΑ: ΝΕΑ ΣΥΝΟΡΑ
9,90 €
8,91 €
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑΣύγχρονη Λογοτεχνία

Σύγχρονη Λογοτεχνία

ΜΕ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΑ ΧΕΙΛΗ ΙΚΕ0026

Κωδ: 00980080611
ΝΕΑ ΣΥΝΟΡΑ ΝΕΑ ΣΥΝΟΡΑ
Τιμή:
Ποσοστό έκπτωσης : 10 %
9,90 € 8,91 €

Άμεσα Διαθέσιμο

Προσθήκη στα αγαπημένα Already in wishlist
Επιλέξτε διαθέσιμο χρώμα και μέγεθος για να εισάγετε το προϊόν στη wishlist
Προσθήκη στη σύγκριση προϊόντων Already in Product Compare
Please select color and size to add the product to compare
Ήδη στο καλάθι
  • Περιγραφή
    Αυτό το βιβλίο προσπαθεί να θέσει και να τεκμηριώσει δύο θεμελιακούς πυλώνες στους οποίους εδράζεται το σύγχρονο μάρκετινγκ:

    Το πρώτο είναι η ανάγκη της κατανόησης των αρχών και του κεντρικού ρόλου που διαδραματίζει το μάρκετινγκ στη λειτουργία κάθε σύγχρονης επιχείρησης και το βιβλίο αυτό εισάγει και αναλύει για τον πρωτόπειρο αναγνώστη βασικές έννοιες και μεθοδολογίες του μάρκετινγκ.

    Το δεύτερο είναι η ανάδειξη της εφικτής εφαρμογής των αρχών αυτών σε διάφορους κλάδους της οικονομίας παρουσιάζοντας παραδείγματα του μάρκετινγκ στη ναυτιλία, τον τουρισμό και τον πρωτογενή τομέα - ίσως για να δικαιώσει τον στίχο του μεγάλου ποιητή Οδυσσέα Ελύτη πως την Ελλάδα την φτιάχνεις με «μία ελιά, ένα αμπέλι και ένα καράβι».

    Και η «λογική -και ιδιαίτερα η λογική του μάρκετινγκ- τι ρόλο παίζει;» είναι μάλλον πολύ πιθανό να αναρωτηθεί ο αναγνώστης. Η «λογική» είναι η νοητική διεργασία που περιγράφει και συνδέει έννοιες και βοηθά τον λογικό αναγνώστη να κατανοήσει τους διαφορετικούς δρόμους και τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι προσεγγίζουν τα προβλήματα παντού -και στις επιχειρήσεις ιδιαίτερα- και δίνουν λύσεις. Χρησιμοποιείται για να «προκαλέσει» την άποψη της μονοσήμαντα ορισμένης και επαναλαμβανόμενης λύσης και της μοναδικότητας της αλήθειας που αρέσκονται οι άνθρωποι να πιστεύουν ότι κατέχουν.

    Η ανάδειξη του ρόλου της κριτικής απομνημόνευσης, της αναλυτικής λογικής και της συνθετικής κατανόησης και εφαρμογής των αρχών του μάρκετινγκ είναι ο στόχος αυτού του βιβλίου.

    Ελπίζουμε ο αναγνώστης-σπουδαστής, που είναι ο τελικός κριτής της προσπάθειας αυτής, να το απολαύσει.