Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Στο hartorama.gr θα βρείτε όλα τα αριστουργήματα της νεοελληνικής λογοτεχνίας, που σαγηνεύουν με την πλοκή τους, τους χαρακτήρες τους και τη γλώσσα τους. Ανακαλύψτε όλα τα βραβευμένα ελληνικά βιβλία που πρέπει να διαβάσετε και αφεθείτε σε απαράμιλλες λογοτεχνικές εμπειρίες. Εκτός από τη νεοελληνική λογοτεχνία, στο Hartorama θα βρείτε επίσης σύγχρονα ελληνικά μυθιστορήματα, ταξιδιωτική λογοτεχία και ελληνικά ιστορικά μυθιστορήματα.
Μερικές φορές αισθάνομαι κι εγώ κουρασμένη ακούγοντας τον ήχο των δακρύων μου. Άλλες, φοβάμαι πως τα καλύτερά μας χρόνια έχουν ήδη περάσει. Μα δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Βιώνω μια ολική έκλειψη καρδιάς. A total eclipse of the heart.
Ιούλιος 1983. Μια παρέα, φίλοι από τον Πειραιά από την παιδική τους ηλικία, ταξιδεύει για την Τήνο. Ενώ βρίσκονται εν πλω, ο σύντροφος της Αρετής εξαφανίζεται μυστηριωδώς και οι αρχές θεωρούν πως έπεσε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες στη θάλασσα και πνίγηκε.
Ιούλιος 1988. Η Αρετή παντρεύεται αιφνιδιαστικά με έναν συνάδελφό της και προσκαλεί το...
Η συλλογή διηγημάτων Λόγια της Πλώρης εκδόθηκε το 1899 και αποτυπώνει τις εμπειρίες του Ανδρέα Καρκαβίτσα από την περίοδο 1892-1894, όταν εργάστηκε ως γιατρός στο ατμόπλοιο «Αθήναι», με το οποίο ταξίδεψε στη Μεσόγειο, στον Ελλήσποντο και στη Μαύρη Θάλασσα. Στηριζόμενος στα προσωπικά του βιώματα και στις ιστορίες που άκουσε, ζωντανεύει με παραστατικότητα τη σκληρή ζωή των ναυτικών και των σφουγγαράδων την εποχή που κυριαρχούσαν στις θάλασσες τα ιστιοφόρα πλοία. Θρύλοι, παραδόσεις και γοητευτικές ιστορίες διαδέχονται διηγήματα που αποτυπώνουν με ρεαλισμό την καθημερινή βιοπάλ...
"Το έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη ανήκει σε ένα χαρακτηριστικό είδος του οποίου δεν υπάρχει κάτι ανάλογο σε αυτό τον τομέα. Η μίξη της καθαρεύουσας του 19ου αιώνα με τη ""λαϊκή"" γλώσσα αποτελεί μια εξαιρετική πρωτοτυπία που ξαφνιάζει τον αναγνώστη και του δημιουργεί ένα ευχάριστο συναίσθημα που τον κάνει να απολαμβάνει τη θαυμάσια χρήση του λόγου από τον ""κοσμοκαλόγερο"" της ελληνικής πεζογραφίας. Παράλληλα, η υπόθεση όλων των διηγημάτων και των μυθιστορημάτων του απεικονίζει γλαφυρά τη ζωή και τις συνήθειες τόσο του αστικού όσο και του αγροτικού κόσμου εκείνης της επο...
ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ, ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ, ΕΙΔΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ. ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΜΑΡΤΥΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΤΑΡΑΧΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥ.
ΕΙΧΕ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΛΕΜΟ. ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΕΛΠΙΣΕΙ. ΜΑ ΤΩΡΑ ΗΤΑΝΕ ΠΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ. ΝΑΙ, ΔΕ ΦΟΒΟΤΑΝΕ ΝΑ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΠΩΣ ΗΤΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ.
ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙΣ ΕΛΠΙΔΩΝ ΗΤΑΝ Η ΖΩΗ ΤΟΥ. ΕΙΧΕ ΕΛΠΙΣΕΙ ΤΟΤΕ… ΕΙΧΕ ΕΛΠΙΣΕΙ ΥΣΤΕΡΑ…...
«ΑΛΛΟΤΕ, ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΚΡΙΝΗ ΟΧΘΗ… ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΠΝΑΠΟΘΗΚΕΣ… ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΩΝ ΑΠΟΘΗΚΩΝ… ΕΓΡΑΦΑ ΚΙ ΕΓΩ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΜΟΥ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ, ΜΕ ΜΑΥΡΗ ΜΠΟΓΙΑ… ΕΓΡΑΦΑ Σ’ ΑΥΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΡΥ ΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ:
ΑΡΝΟΥΜΑΙ
ΒΕΒΑΙΑ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΑΛΛΟΤΕ… ΑΛΛΟΤΕ… ΚΑΙ ΤΩΡΑ…»...
…ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΡΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΤΟΥΤΟ ΛΑΘΟΣ, ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ-ΔΥΝΑΜΙΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΤΙΝΑΞΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΩΣΩ, ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ, ΟΜΩΣ ΔΕ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΩΣΩ, ΔΕ ΘΑ ΤΟΝ ΠΡΟΔΩΣΩ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ, ΓΑΝΤΖΩΜΕΝΟΣ ΣΤΗ ΜΑΡΚΙΖΑ, ΓΑΝΤΖΩΜΕΝΟΣ ΠΑΝΩ ΜΟΥ, ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΕ Ο,ΤΙ ΘΕΩΡΟΥΣΑΜΕ ΣΙΓΟΥΡΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΣΑΛΕΥΤΟ, ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΓΥΡΩ ΜΑΣ, ΜΕΣΑ ΜΑΣ, ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ....
ΥΣΤΕΡΑ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΣΤΗ «ΘΗΚΗ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟΥ» ΑΠΟ ΜΑΥΡΟ ΜΠΟΞ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΑΓΟΡΑΣΕΙ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΦΤΗΝΗ, ΜΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΗ Ή ΑΠΟ ΔΕΡΜΑ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΠΟΞ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ. ΤΟΝ ΧΤΥΠΗΣΕ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΜΑΤΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΘΗΚΗ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΗΡΕ ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ – ΧΑΛΑΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΟΞ! ΤΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ, ΣΤΑ 51 ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ....