Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Η ""αρχετυπική"" εμπειρία της ""μίμησης"" απογειώνει την πραγματικότητα και τη ""μετουσιώνει"" σε ""είδωλο"" αναπαράστασης κι όχι αντιγραφής. Το θεατρικό παιγχνίδι είναι μία πράξη τελετουργική, ερμηνευμένη από την εγγενή ανάγκη ""μετάθεσης"" του παιδιού στο μυθικό, στο υπερβατικό. Ένα παιδί που παίζει συμφιλιώνεται με το ""ανοίκειο"", προσδίδει ""ένθεες"" κι ""ευφάνταστες"" σημασίες στα αντικείμενα και στις κινήσεις του, τα καθαγιάζει με το θελητικό βλέμμα της αθωότητας, τα λαμπρύνει και ως μικρός ""κοσμοκράτωρ"" αναπλάθει, ατενίζει κι ερμηνεύει τον κόσμο μέσα από τα σύμβο...
"Τα τελευταία χρόνια η προσχολική εκπαίδευση προκαλεί όλο και περισσότερο το επιστημονικό ενδιαφέρον και τον προβληματισμό της ακαδημαϊκής κοινότητας σχετικά με το περιεχόμενο και την ποιότητα των προγραμμάτων που εφαρμόζονται στα νηπιαγωγεία, καθώς επίσης και τη θεωρητική υποδομή και τις φιλοσοφικές αρχές τις οποίες τα προγράμματα αυτά υιοθετούν....
Σκοπός του Dyslexia Box είναι να βοηθήσει τους μαθητές με δυσλεξία να κατακτήσουν δεξιότητες απαραίτητες για την ακαδημαϊκή τους πορεία, να τους υποστηρίξει στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες που παρεμποδίζουν τη συμμετοχή τους στη μαθησιακή διαδικασία, να αναπτύξουν πλήρως τη φωνολογική επίγνωση και να κατακτήσουν επαρκώς την αναγνωστική ικανότητα και τη
γραφή.
Δεν απευθύνεται αποκλειστικά σε παιδιά με δυσλεξία, αλλά σε όλα τα παιδιά του νηπιαγωγείου και των πρώτων τάξεων του Δημοτικού.
Υποστηρίζει ουσιαστικά την ομαλή μετάβαση του παιδιού α...
"Η μεγάλη ""είσοδος"" μεταναστών και στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια κάνει πλέον απαραίτητη την εφαρμογή διαπολιτισμικών προγραμμάτων στα σχολεία μας, πολύ περισσότερο μάλιστα λόγω της πολυπολιτισμικής σύνθεσης των σχολικών μας τάξεων, αλλά και των διαγραφόμενων ρατσιστικών πεποιθήσεων σε επίπεδο κοινωνίας. Το εκπαιδευτικό σύστημα καλείται να αποδώσει την απαιτούμενη αναγνώριση στον πολιτισμικά διαφορετικό μαθητή, να αξιολογήσει δίκαια και να σεβαστεί το πολιτισμικό του κεφάλαιο, δίνοντάς του τη σημασία και την αξία που έτσι κι αλλιώς δικαιούται....