Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Η συστηματική περιγραφή της πορείας παιδιών με διαφορετική κοινωνικο-πολιτισμική προέλευση μέσα από την εκπαίδευση βρίσκεται στο επίκεντρο της Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής. Οι μεταβολές που έχουν συντελεστεί τη δεκαετία που πέρασε, αλλά και οι προσπάθειες να καταστεί η ελληνική παιδεία κοινό δημόσιο αγαθό, διαφοροποιούν πλέον το σκηνικό του ελληνικού σχολείου: η ετερότητα του μαθητικού πληθυσμού σε επίπεδο αφετηρίας είναι σήμερα πιο εύκολα ορατή και γεννά έναν ενδιαφέροντα προβληματισμό σχετικά με το είδος και την ποιότητα της διαχείρισής της. Μέσα σε ένα περιβάλλον όπου η...
Οι συγγραφείς του πονήματος είναι τρεις διαπρεπείς πανεπιστημιακοί, μία Σουηδή, ένας Βρετανός και ένας Καναδός, με πολυετή ενασχόληση
με το παιδί και την αγωγή του. Δημοσιεύτηκε στο γύρισμα του 21ου αιώνα, όταν είχαν αρχίσει να περνούν και στην εκπαίδευση οι όροι
ποιότητα, αξιολόγηση, αριστεία, όρους τους οποίους πραγματεύεται, εστιάζοντας κυρίως στο ζήτημα της ποιότητας.
Το βιβλίο γνώρισε εξαιρετική επιτυχία, επανεκδόθηκε και μεταφράστηκε σε πολλές γλώσσες. Θεωρείται ένα από τα κείμενα αναφοράς
στα θέματα που θίγει, την ποιότητα και την αγωγή των παιδιών από τη...
"Το βιβλίο αυτό, προϊόν μακρόχρονης ερευνητικής δραστηριότητας της Μονάδας Έρευνας και Τεκμηρίωσης για την ανάλυση, τον σχεδιασμό και την εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, αναλύει τις πρακτικές, σε τυπικούς και μη τυπικούς εκπαιδευτικούς θεσμούς, οι οποίες ενσωματώνουν παιδαγωγικούς λόγους και κατά συνέπεια προβάλλουν συγκεκριμένες μορφές παιδαγωγικής ταυτότητας....
"Η εισαγωγή της Ερευνητικής Εργασίας στην ελληνική εκπαίδευση αποτελεί καινοτομία και δημιουργεί νέες απαιτήσεις για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς....
"Δύο διάσημοι εκπαιδευτικοί συζητούν με πάθος για τον ρόλο της εκπαίδευσης σε διάφορα πολιτισμικά και πολιτικά πλαίσια. Αναδεικνύουν την αποτελεσματικότητα του ζωντανού διαλόγου, με τη χρήση του οποίου δάσκαλοι και μαθητές μπορούν να γίνουν ενεργοί συμμέτοχοι στη μαθησιακή διεργασία. Σε μια ανταλλαγή απόψεων γεμάτη ζωντάνια, οι συγγραφείς ρίχνουν φως στα προβλήματα του εκπαιδευτικού συστήματος σε σχέση με τα όσα συμβαίνουν στην ευρύτερη κοινωνία και υποστηρίζουν την άμεση ανάγκη του μετασχηματισμού των αιθουσών διδασκαλίας τόσο στον Τρίτο Κόσμο όσο και στον αναπτυγμένο. Ο S...