Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Η μουσική και η μουσικοκινητική αγωγή, με την πολυμορφία της και τη δομή της, αποτελούν χρήσιμο υλικό για κάθε παιδαγωγό. Τα μουσικά παιχνίδια που προτείνονται σε τούτο το βιβλίο στοχεύουν στη συναισθηματική ανάπτυξη, επικοινωνία και έκφραση των μικρών παιδιών. Παιχνίδια δράσης που δίνουν τη δυνατότητα στα παιδιά να βιώσουν, να ακούσουν, να νιώσουν, να αυτοσχεδιάσουν και να συνδημιουργήσουν, ενώ παράλληλα αναπτύσσονται οι νοητικές τους ικανότητες. Μια ξεχωριστή πρόταση που έρχεται να μας θυμίσει ότι η μουσική πράξη είναι πάνω απ' όλα στάση ζωής....
"Η ""αρχετυπική"" εμπειρία της ""μίμησης"" απογειώνει την πραγματικότητα και τη ""μετουσιώνει"" σε ""είδωλο"" αναπαράστασης κι όχι αντιγραφής. Το θεατρικό παιγχνίδι είναι μία πράξη τελετουργική, ερμηνευμένη από την εγγενή ανάγκη ""μετάθεσης"" του παιδιού στο μυθικό, στο υπερβατικό. Ένα παιδί που παίζει συμφιλιώνεται με το ""ανοίκειο"", προσδίδει ""ένθεες"" κι ""ευφάνταστες"" σημασίες στα αντικείμενα και στις κινήσεις του, τα καθαγιάζει με το θελητικό βλέμμα της αθωότητας, τα λαμπρύνει και ως μικρός ""κοσμοκράτωρ"" αναπλάθει, ατενίζει κι ερμηνεύει τον κόσμο μέσα από τα σύμβο...
"Τα τελευταία χρόνια η προσχολική εκπαίδευση προκαλεί όλο και περισσότερο το επιστημονικό ενδιαφέρον και τον προβληματισμό της ακαδημαϊκής κοινότητας σχετικά με το περιεχόμενο και την ποιότητα των προγραμμάτων που εφαρμόζονται στα νηπιαγωγεία, καθώς επίσης και τη θεωρητική υποδομή και τις φιλοσοφικές αρχές τις οποίες τα προγράμματα αυτά υιοθετούν....