Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Τα Διακριτά Μαθηματικά είναι η περιοχή των Μαθηματικών που μελετά διακριτές δομές, όπως είναι οι ακέραιοι αριθμοί, οι γράφοι, οι λογικές προτάσεις, οι αλγόριθμοι, οι δομές δεδομένων κ.ά. Αντιθέτως, συνεχείς δομές όπως οι πραγματικοί αριθμοί και αντίστοιχες έννοιες όπως η παράγωγος και το ολοκλήρωμα αποτελούν αντικείμενο των Συνεχών Μαθηματικών. Τα Διακριτά Μαθηματικά χρησιμοποιούνται στη μαθηματική θεμελίωση του ψηφιακού (διακριτού) χαρακτήρα της Επιστήμης των Υπολογιστών. Ειδικότερα χρησιμοποιούνται σε περιοχές όπως Σχεδιασμός και Ανάλυση Αλγορίθμων, Θεωρία Υπολογισμού, Υπ...
Οι συγγραφείς του πονήματος είναι τρεις διαπρεπείς πανεπιστημιακοί, μία Σουηδή, ένας Βρετανός και ένας Καναδός, με πολυετή ενασχόληση
με το παιδί και την αγωγή του. Δημοσιεύτηκε στο γύρισμα του 21ου αιώνα, όταν είχαν αρχίσει να περνούν και στην εκπαίδευση οι όροι
ποιότητα, αξιολόγηση, αριστεία, όρους τους οποίους πραγματεύεται, εστιάζοντας κυρίως στο ζήτημα της ποιότητας.
Το βιβλίο γνώρισε εξαιρετική επιτυχία, επανεκδόθηκε και μεταφράστηκε σε πολλές γλώσσες. Θεωρείται ένα από τα κείμενα αναφοράς
στα θέματα που θίγει, την ποιότητα και την αγωγή των παιδιών από τη...
Η οπτική του φύλου ως μία δυνατότητα ανάγνωσης και ανάλυσης των λογοτεχνικών κειμένων έχει καταστεί απόλυτα έγκυρη πλέον και στη λογοτεχνία για παιδιά. Η συγγραφέας του βιβλίου "Ο ήρωας και η ηρωίδα με τα χίλια πρόσωπα: νέες απόψεις για το φύλο στην παιδική λογοτεχνία" αναπτύσσει την προβληματική της ως το καταστάλαγμα της ενασχόλησής της επί μία δεκαπενταετία με την έμφυτη διάσταση της παιδικής λογοτεχνίας.
Χρησιμοποιώντας βασικές απόψεις και θεωρητικές προσεγγίσεις όπως διαμορφώθηκαν και εξελίχθηκαν στο πλαίσιο της φεμινιστικής κριτικής της λογοτεχνίας, τις εφαρμόζει σ...
"Η ""αρχετυπική"" εμπειρία της ""μίμησης"" απογειώνει την πραγματικότητα και τη ""μετουσιώνει"" σε ""είδωλο"" αναπαράστασης κι όχι αντιγραφής. Το θεατρικό παιγχνίδι είναι μία πράξη τελετουργική, ερμηνευμένη από την εγγενή ανάγκη ""μετάθεσης"" του παιδιού στο μυθικό, στο υπερβατικό. Ένα παιδί που παίζει συμφιλιώνεται με το ""ανοίκειο"", προσδίδει ""ένθεες"" κι ""ευφάνταστες"" σημασίες στα αντικείμενα και στις κινήσεις του, τα καθαγιάζει με το θελητικό βλέμμα της αθωότητας, τα λαμπρύνει και ως μικρός ""κοσμοκράτωρ"" αναπλάθει, ατενίζει κι ερμηνεύει τον κόσμο μέσα από τα σύμβο...
"Τα τελευταία χρόνια η προσχολική εκπαίδευση προκαλεί όλο και περισσότερο το επιστημονικό ενδιαφέρον και τον προβληματισμό της ακαδημαϊκής κοινότητας σχετικά με το περιεχόμενο και την ποιότητα των προγραμμάτων που εφαρμόζονται στα νηπιαγωγεία, καθώς επίσης και τη θεωρητική υποδομή και τις φιλοσοφικές αρχές τις οποίες τα προγράμματα αυτά υιοθετούν....
Αγαπητέ φοιτητή,
Εμείς αγαπάμε την οικονομική. Κάνουμε οικονομικές συζητήσεις, χρησιμοποιούμε οικονομικά επιχειρήματα και σκεφτόμαστε με τρόπο οικονομικό κάθε μέρα. Χρησιμοποιούμε την οικονομική στη ζωή μας, όχι μόνο όταν επιλέγουμε εάν θα αναχρηματοδοτήσουμε ένα δάνειο, αλλά και όταν επιλέγουμε τις στρατηγικές που θα ακολουθήσουμε για την επιτυχία ενός προσωπικού ραντεβού ή του γάμου μας, για να είμαστε καλοί γονείς. Ναι, είμαστε πράγματι λίγο ιδιόρρυθμοι.
Γι' αυτό θα προχωρήσουμε εδώ με μία προειδοποίηση. Εάν η σκέψη ότι μπορεί κι εσείς να γίνετε λίγο ιδιόρρυθμοι σα...