Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Στο βιβλίο αυτό επισημαίνονται τα λάθη τα οποία γίνονται στην καθημερινή χρήση του προφορικού και γραπτού λόγου, καθώς και η τάση που υπάρχει στην πλειονότητα των Ελλήνων να αποφεύγουν τους λόγιους τύπους και να «παραμορφώνουν» τις λόγιες φράσεις, στοιχεία τα οποία είναι άρρηκτα ενσωματωμένα στη Νεοελληνική και συντελούν στην καλαίσθητη και σαφέστερη διατύπωση των νοημάτων, στην εκφραστική ευχέρεια και ευελιξία, στην πολυμορφία και στον λεκτικό πλούτο....
"Οι μαθητές όλων των τάξεων, της Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης, έρχονται κατά τη διάρκεια της σχολικής τους ζωής σε επαφή με όλα τα είδη των κειμένων. Καλούνται να τα αναγνωρίζουν ως κείμενα, να τα διακρίνουν ως συγκεκριμένα είδη και να τα ερμηνεύουν. Σε ένα άλλο επίπεδο, καλούνται να γίνουν οι ίδιοι δημιουργοί ανάλογων προσωπικών κειμένων....
"Η αλληλεπίδραση και οι κοινωνικές σχέσεις στη σχολική τάξη είναι ένα πολύπλοκο και πολυεπίπεδο θέμα. Με αυτό το βιβλίο ο συγγραφέας επιχειρεί να προσεγγίσει κάποιες από τις πλευρές τους και κυρίως την αλληλεπίδραση και επικοινωνία του εκπαιδευτικού με το μαθητή. Την αναλύει ως μια συμβολική διαδικασία, κατά την οποία κάθε πράξη, λόγος ή νεύμα αποτελούν υλικό που υπόκειται σε ερμηνεία από τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στη λειτουργία των προσδοκιών, επειδή ""ανακοινώνονται"" κατά κύριο λόγο με μη λεκτικό / συμβολικό τρόπο. Περαιτέ...