Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Η ""αρχετυπική"" εμπειρία της ""μίμησης"" απογειώνει την πραγματικότητα και τη ""μετουσιώνει"" σε ""είδωλο"" αναπαράστασης κι όχι αντιγραφής. Το θεατρικό παιγχνίδι είναι μία πράξη τελετουργική, ερμηνευμένη από την εγγενή ανάγκη ""μετάθεσης"" του παιδιού στο μυθικό, στο υπερβατικό. Ένα παιδί που παίζει συμφιλιώνεται με το ""ανοίκειο"", προσδίδει ""ένθεες"" κι ""ευφάνταστες"" σημασίες στα αντικείμενα και στις κινήσεις του, τα καθαγιάζει με το θελητικό βλέμμα της αθωότητας, τα λαμπρύνει και ως μικρός ""κοσμοκράτωρ"" αναπλάθει, ατενίζει κι ερμηνεύει τον κόσμο μέσα από τα σύμβο...
"Τα τελευταία χρόνια η προσχολική εκπαίδευση προκαλεί όλο και περισσότερο το επιστημονικό ενδιαφέρον και τον προβληματισμό της ακαδημαϊκής κοινότητας σχετικά με το περιεχόμενο και την ποιότητα των προγραμμάτων που εφαρμόζονται στα νηπιαγωγεία, καθώς επίσης και τη θεωρητική υποδομή και τις φιλοσοφικές αρχές τις οποίες τα προγράμματα αυτά υιοθετούν....
Αγαπητέ φοιτητή,
Εμείς αγαπάμε την οικονομική. Κάνουμε οικονομικές συζητήσεις, χρησιμοποιούμε οικονομικά επιχειρήματα και σκεφτόμαστε με τρόπο οικονομικό κάθε μέρα. Χρησιμοποιούμε την οικονομική στη ζωή μας, όχι μόνο όταν επιλέγουμε εάν θα αναχρηματοδοτήσουμε ένα δάνειο, αλλά και όταν επιλέγουμε τις στρατηγικές που θα ακολουθήσουμε για την επιτυχία ενός προσωπικού ραντεβού ή του γάμου μας, για να είμαστε καλοί γονείς. Ναι, είμαστε πράγματι λίγο ιδιόρρυθμοι.
Γι' αυτό θα προχωρήσουμε εδώ με μία προειδοποίηση. Εάν η σκέψη ότι μπορεί κι εσείς να γίνετε λίγο ιδιόρρυθμοι σα...