Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Σε μια ζοφερή ερημιά, που με τρόμο διαπιστώνουμε ότι θυμίζει τη δική μας πραγματικότητα, μια μοναχική και μελαγχολική φιγούρα, ο Ρόλαντ, διασχίζει τις αμμώδεις, αχανείς εκτάσεις καταδιώκοντας έναν μαυροντυμένο μυστηριώδη άντρα. Ο Ρόλαντ είναι ο τελευταίος του είδους του, ένας «πιστολέρο» με αποστολή να προστατεύσει οτιδήποτε καλό και φωτεινό έχει απομείνει στον κόσμο του – έναν κόσμο που, όπως λένε, «έχει προχωρήσει»…
Ο μόνος τρόπος για να σώσει οτιδήποτε είναι να αποδειχτεί εξυπνότερος από τον μαυροντυμένο άντρα, να τον αντιμετωπίσει πρόσωπο με πρόσωπο και έπειτα να τον...
Λίγες ώρες μετά τα καταιγιστικά γεγονότα στον Τελευταίο Πιστολέρο, ο Ρόλαντ συνεχίζει τη μοναχική του αναζήτηση προς τον Μαύρο Πύργο, που τον οδηγεί τώρα σε μια φαινομενικά αχανή παραλία κατά μήκος της Δυτικής Θάλασσας ? έναν τόπο γεμάτο με απόκοσμα τέρατα που σημαίνουν βέβαιο θάνατο. Όμως υπάρχουν και άλλα μυστήρια σε αυτή την έρημη ακτή: τρεις από-κρυφες πόρτες στέκονται ελεύθερα στην άμμο: Ο Δεσμώτης, Η Κυρά των Σκιών και Ο Επιβολέας. Καθεμία είναι πύλη προς τη Νέα Υόρκη του δικού μας κόσμου, σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, και συνάμα περιέχει κάθε λογής κινδύνους που ...
Σε αυτό το ανατριχιαστικό μυθιστόρημα –με το οποίο μας συστήνεται ένας ταλαντούχος πρωτοεμφανιζόμενος συγγραφέας θρίλερ– ένας ψυχίατρος καλείται να λύσει ένα μυστήριο σε μια άκρως απόρρητη στρατιωτική βάση.
Χειμώνας 1967.
Μια αρκτική θύελλα παγιδεύει τρεις στρατιώτες σε μια μυστική αμερικανική βάση κάτω από τους πάγους της Γροιλανδίας. Όταν η ομάδα διάσωσης επιτέλους τους προσεγγίζει, οι δύο στρατιώτες έχουν απανθρακωθεί σε μια πυρκαγιά που φαίνεται να ξεκίνησε κατά λάθος και ο τρίτος, ο στρατιώτης Κόνορ Μέρφι, έχει επιβιώσει με σοβαρά εγκαύματα – αλλά δεν θυμάται...
Εγκλήματα βεντέτας που απασχόλησαν την ελληνική κοινή γνώμη από το 1920 έως και το τέλος του 20ού αιώνα. Πραγματικές υποθέσεις βεντέτας που διαδραματίστηκαν στην Κρήτη, στη Μάνη αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα, πολλές από τις οποίες είχαν συγκλονίσει το πανελλήνιο.
Στο βιβλίο προτάσσεται μια σύντομη ιστορία της βεντέτας από την αρχαιότητα ως τη σύγχρονη εποχή, όπου εντοπίζονται οι ρίζες του εθίμου της αυτοδικίας. Εξετάζεται το πώς ξεκίνησε ο άγραφος νόμος του αίματος στην Κρήτη, εξηγείται επίσης με παραδείγματα η κρητική έννοια του σασμού και γίνεται λόγος για τον γδικιωμό κα...
Ιταλία, 1944. Η Μπολόνια ζει τον πιο «μαύρο» χειμώνα της. Η πόλη βρίσκεται υπό γερμανική κατοχή και ασφυκτιά στη μέγκενη της παγωνιάς, πληγωμένη από τους βομβαρδισμούς. Ο επιθεωρητής Ντε Λούκα νιώθει καθημερινά πως ζει μια κάθοδο στην Κόλαση• τώρα πια υπηρετεί στην Πολιτική Αστυνομία της Ιταλικής Κοινωνικής Δημοκρατίας, του ιδιότυπου φασιστικού κράτους με έδρα το Σαλό, που ίδρυσε ο Μουσσολίνι στη Βόρεια Ιταλία, σε συνεργασία με τη ναζιστική Γερμανία.
Ώσπου συμβαίνει κάτι. Στο κέντρο της Μπολόνιας, που το φρουρούν Γερμανοί στρατιώτες, εντοπίζονται τρία πτώματα. Πρόκειται για...
Όταν οι θεοί το απαιτούν, υπάρχει πάντα κάποιος που πρέπει να θυσιαστεί...
Μέσα στους πολύβουους δρόµους του Βερολίνου, ανάµεσα στο πλήθος των νέων καλλιτεχνών, των κυνηγηµένων από τους πολέµους ανθρώπων και των καταλήψεων, µια δραστήρια αστυνοµικίνα τουρκικής καταγωγής, η Γιλντίζ Καράσου, προσπαθεί, µε τη βοήθεια του φιλότιµου συνεργάτη της Τοµπίας Μπέκερ, να βρει την άκρη του νήµατος σε µια σειρά φόνων που συνδέονται µε ένα από τα πιο εµβληµατικά µνηµεία του µεγαλύτερου αρχαιολογικού µουσείου της πόλης, του Μουσείου της Περγάµου...
Η χώρα των χαµένων θεών είναι ένα µυθι...
Ένα δωδεκάχρονο παιδί που βρέθηκε να τρέχει γυμνό μέσα στη νύχτα σ’ έναν επαρχιακό δρόμο της Τοσκάνης. Ο Φόσκο Ανιέλλι υποστηρίζει ότι τον απήγαγαν αλλά κατάφερε να το σκάσει τρέχοντας στα χωράφια. Κανένας δεν τον πιστεύει ή ίσως κανένας δεν προσπάθησε να τον ακούσει πραγματικά. Εκτός από εμένα. Και ξέρω ότι στην ιστορία αυτή κρύβεται κάτι τρομερό. Κάτι μεγαλύτερο από αυτόν και, ίσως, κι από μένα. Μα τι μπορεί να είναι;
Μόνο όταν εξαφανίζεται άλλο ένα παιδί αρχίζω να διακρίνω μια χαραμάδα φωτός για να συνεχίσω την έρευνά μου. Ο Φόσκο και ο Αντρέα ζουν μακριά ο ένας από τον ...
Ακριβώς απέναντί του, στον τοίχο, είδε μια φωτογραφία της Αρλέτ, με το αιώνιο μαύρο φόρεμα, τόσο εφαρμοστό επάνω της που έδειχνε πιο γυμνή και από τις άσεμνες φωτογραφίες που είχε στην τσέπη του.
Σήμερα το πρωί, στο γραφείο του Λυκάς, μόλις που την είχε προσέξει. Δεν ήταν παρά ένα πουλάκι της νύχτας όπως τόσα άλλα. Ωστόσο, είχε εντυπωσιαστεί από τα νιάτα της και κάτι του είχε φανεί ότι δεν πήγαινε καλά. Είχε ακόμη στα αυτιά του την κουρασμένη φωνή της, τη φωνή που έχουν όλες τα ξημερώματα, μετά το πολύ ποτό ή τα πολλά τσιγάρα. Ξανάβλεπε τα ανήσυχα μάτια της, θυμήθηκε τη...
"""Εβραίοι, λοιπόν. Οι άνθρωποι που πλήρωσαν με έξι εκατομμύρια θύματα τον εγκληματικό όσο και ηλίθιο φανατισμό ήταν οι εφιάλτες που τον τρόμαξαν. Το επεισόδιο των Τεμπών να ήταν μια παραλλαγή της ιστορίας του Άιχμαν στην Αργεντινή? Το άγνωστο ιστιοφόρο, που έκανε την εμφάνισή του στις θεσσαλικές ακτές, είχε προορισμό το Ισραήλ?...
Έξι ακρωτηριασμένα αριστερά χέρια, τοποθετημένα σε κυκλικό σχηματισμό, ανακαλύπτονται θαμμένα σε ένα ξέφωτο στην καρδιά του δάσους. Τα πέντε μοιάζουν να ανήκουν σε κορίτσια, ηλικίας οχτώ ως δεκατριών ετών, που εξαφανίστηκαν πρόσφατα μέσα σε διάστημα λίγων ημερών. Ντέμπι. Άνεκε. Σαμπίν. Μελίσα. Κάρολαϊν. Το έκτο παραμένει αδιευκρίνιστο, ενώ δε βρίσκεται κανένα άλλο ίχνος. Την υπόθεση αναλαμβάνει η νεαρή πράκτορας Μίλα Βάσκες, ειδική στα θέματα εξαφανισμένων παιδιών. Δυναμική και σίγουρη για το πώς γίνονται τα πράγματα, έχει πίσω της μια δική της τραγική ιστορία. Η Μίλα καλεί...
Θυμάμαι ότι, παλαιότερα, περνούσαμε καθημερινά από το κέντρο της Άμεσης Δράσης και, αργότερα, από το αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας και παίρναμε από τον αρμόδιο αξιωματικό το λεγόμενο «δελτίο αδικημάτων και συμβάντων». Σ’ αυτό το δελτίο υπήρχαν καταγεγραμμένα όλα τα περιστατικά του εικοσιτετραώρου, ανάμεσα στα οποία πολλά ήταν αστεία και παράξενα. Αρκετά απ’ αυτά τα «περίεργα» τα γράφαμε σε ειδικές χιουμουριστικές στήλες στις εφημερίδες ή στα περιοδικά στα οποία εργαζόμασταν, και μάλιστα μπορώ να πω ότι διαβάζονταν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον από το αναγνωστικό κοινό. Ξεχώρι...