Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Ένα ξεχαρβαλωμένο τραπέζι, μερικοί τυπογραφικοί χαρακτήρες από ξύλο ή μολύβι, ένα πιεστήριο σαν εκείνο που ίσως χρησιμοποιούσε και ο Γουτεμβέργιος: είναι το εργαστήρι του Χοσέ Φρανσίσκο Μπόρχες στο χωριό Μπεσέρος της βορειοανατολικής Βραζιλίας, στην ενδοχώρα. Μυρωδιά από μελάνι και ξύλο. Τα δεμάτια οι ξύλινες πλάκες περιμένουν τη σειρά τους, ενώ τα φρέσκα χαρακτικά, που μόλις έχουν πάρει μορφή, στεγνώνουν κρεμασμένα στα σύρματα....
Ο Δάντης είναι καλός κολυµβητής. Ο Άρης δεν είναι. Ο Δάντης έχει ευφράδεια λόγου και σιγουριά για τον εαυτό του. Ο Άρης δυσκολεύεται µε τις λέξεις και δεν έχει καθόλου αυτοπεποίθηση. Ο Δάντης χάνεται στα ποιήµατα.
Ο Άρης χάνεται στις σκέψεις του για τον µεγαλύτερο αδερφό του που βρίσκεται στη φυλακή. Ο Δάντης έχει ανοιχτόχρωµο δέρµα. Τα χαρακτηριστικά του Άρη είναι πολύ πιο σκούρα. Ένα αγόρι όπως ο Δάντης, µε την αισιόδοξη οπτική του για τη ζωή, θα ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που θα µπορούσε να γκρεµίσει τα τείχη που έχει υψώσει γύρω του ο Άρης.
Παρ’ όλ’ αυτά, ε...
Στον αδηφάγο κόσμο της Γουόλ Στριτ, ο Βίνσεντ, ο Τζουλς, η Σίλβι και ο Σαμ είναι αναμφισβήτητα κυρίαρχοι του παιχνιδιού. Εθισμένοι στην επαγγελματική καταξίωση και μεθυσμένοι από την αδρεναλίνη, γιορτάζουν την κάθε επιτυχία με απαράμιλλο στιλ και υπερβολική πολυτέλεια, η οποία όμως έχει πάντα υψηλό τίμημα.
Στο δωμάτιο απόδρασης, σε μια πρόκληση με στόχο την ενδυνάμωση του ομαδικού πνεύματος και της συναδελφικότητας, τα ακραία ανταγωνιστικά στελέχη στριμώχνονται στο ασανσέρ ενός πανύψηλου, έρημου κτιρίου, αποφασισμένα να αποδείξουν τις ικανότητές τους. Όταν όμως τα φώτα ...
"""Η βία δεν είναι λύση, είχα πει νωρίτερα. Αλλά, σαν δέηση, σαν προσευχή πριν από το φαγητό. Δεν με εκφράζει αυτό που είπα, σκέφτηκα, κι ένιωσα σχεδόν υποκρίτρια. Είναι το κήρυγμα που κάνει ο ισχυρός στον αδύναμο· αντίστροφα, δεν το ακούς· οι ισχυροί δεν καταθέτουν τα όπλα""....
Το βιβλίο του Αργεντινού 'Αλαν Πάουλς έχει χαρακτηριστεί «λογοτεχνική βόμβα» και είναι ίσως η μεγαλύτερη ιστορία αγάπης του 20ού
αιώνα, κυνική, τρομακτική και ταυτόχρονα αστεία
Μπουένος 'Αιρες, τέλη της δεκαετίας του '80. Ο χωρισμός του Ρίμινι και της Σοφίας πέφτει σαν κεραυνός εν αιθρία στον φιλικό και
οικογενειακό τους μικρόκοσμο. Έχουν ζήσει μέχρι τότε δώδεκα χρόνια απόλυτου έρωτα και αποφασίζουν να οδηγήσουν
την τέλεια σχέση τους στην κορύφωσή της, στον τέλειο χωρισμό. Από αυτό το σημείο ξεκινά η αφήγηση στο Παρελθόν,
από το τέλος μιας από εκείνες τις σχέ...
Τρία αδέρφια αντιµετωπίζουν ένα συντριπτικό γεγονός της παιδικής τους ηλικίας που άλλαξε την πορεία της ζωής τους. Θα κλάψετε για αυτά τα αδέρφια. Για τους άντρες που έγιναν, για τα αγόρια που ήταν, για την αθωότητα που έχασαν. Λαµπερό, στοιχειωµένο και αξέχαστο.
Μετά τον θάνατο της µητέρας τους τρία αποξενωµένα αδέρφια επιστρέφουν στο εξοχικό σπίτι δίπλα στη λίµνη όπου, πάνω από δύο δεκαετίες πριν, ένα συνταρακτικό ατύχηµα άλλαξε για πάντα την οικογένειά τους. Ο Νιλς, ο µεγαλύτερος, δεν µπόρεσε να ξεφύγει από την πνιγηρότητα του σπιτιού του νωρίς. Ο Πιερ, ο νεότερος...
Ο καλύτερος τοξοβόλος της χώρας, ο Τετσούγια, που τώρα ζει ως ταπεινός ξυλουργός σε ένα χωριό, αποδέχεται την πρόκληση ενός άλλου τοξοβόλου που έρχεται από μακριά… Ο Τετσούγια διδάσκει τον ξένο καθώς και ένα ντόπιο αγόρι τη φιλοσοφία της τοξοβολίας.
Στον Τοξοβόλο, ο Paulo Coelho σκιαγραφεί τον δρόμο του τόξου, που αντιστοιχεί όχι μόνο στην τοξοβολία, αλλά σε όλες τις πτυχές της ζωής, και φανερώνει τις αρετές που πρέπει να τη διακρίνουν. Ο δρόμος του τόξου είναι ο δρόμος της χαράς και του ενθουσιασμού, της τελειότητας και του λάθους, της τεχνικής και του ενστίκτου....
Animalia, το έπος µιας οικογένειας αγροτών στη νοτιοδυτική Γαλλία, καθ’ όλη τη διάρκεια του 20ού αιώνα, που ασχολούνται µε τη χοιροτροφία. Σε αυτό το περιβάλλον, όπου κυριαρχεί η παρουσία των ζώων, πέντε γενιές ζουν τα κατακλυσµιαία γεγονότα δύο παγκοσµίων πολέµων, τις οικονοµικές καταστροφές και τη βία της βιοµηχανικής εκµετάλλευσης. Μόνο το µαγικό βασίλειο της παιδικής ηλικίας –αυτό της Ελεονόρ και του Ζερόµ, του τελευταίου των απογόνων– και η έµφυτη ελευθερία των ζώων δηµιουργούν ανάχωµα στη βαρβαρότητα της ανθρωπότητας....