Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Ένα ξεχαρβαλωμένο τραπέζι, μερικοί τυπογραφικοί χαρακτήρες από ξύλο ή μολύβι, ένα πιεστήριο σαν εκείνο που ίσως χρησιμοποιούσε και ο Γουτεμβέργιος: είναι το εργαστήρι του Χοσέ Φρανσίσκο Μπόρχες στο χωριό Μπεσέρος της βορειοανατολικής Βραζιλίας, στην ενδοχώρα. Μυρωδιά από μελάνι και ξύλο. Τα δεμάτια οι ξύλινες πλάκες περιμένουν τη σειρά τους, ενώ τα φρέσκα χαρακτικά, που μόλις έχουν πάρει μορφή, στεγνώνουν κρεμασμένα στα σύρματα....
"Ο Λιούις, ένας νεαρός τραπεζίτης της δεκαετίας του 1920, ενδιαφέρεται περισσότερο για τις τιμές στο Χρηματιστήριο παρά για τις γυναίκες. Ώσπου ερωτεύεται την Ειρήνη Αποστολάτου, γόνο μιας ισχυρής οικογένειας Ελλήνων τραπεζιτών της Τεργέστης. Τι θα απογίνει η αγάπη ανάμεσα σ' αυτούς τους δυο αδίστακτους ανθρώπους των επιχειρήσεων που, παρά το ότι αγαπιούνται, συναγωνίζονται για το ποιος θα αποκτήσει το ορυχείο του Σαν Λουσίντο στη Σικελία, ποιος θα κάνει τις πιο προσοδοφόρες επενδύσεις, ποιος θα κερδίσει στο Χρηματιστήριο? Η αγάπη τούς ενώνει, οι επιχειρήσεις τούς χωρίζουν....
"""Η βία δεν είναι λύση, είχα πει νωρίτερα. Αλλά, σαν δέηση, σαν προσευχή πριν από το φαγητό. Δεν με εκφράζει αυτό που είπα, σκέφτηκα, κι ένιωσα σχεδόν υποκρίτρια. Είναι το κήρυγμα που κάνει ο ισχυρός στον αδύναμο· αντίστροφα, δεν το ακούς· οι ισχυροί δεν καταθέτουν τα όπλα""....
Το βιβλίο του Αργεντινού 'Αλαν Πάουλς έχει χαρακτηριστεί «λογοτεχνική βόμβα» και είναι ίσως η μεγαλύτερη ιστορία αγάπης του 20ού
αιώνα, κυνική, τρομακτική και ταυτόχρονα αστεία
Μπουένος 'Αιρες, τέλη της δεκαετίας του '80. Ο χωρισμός του Ρίμινι και της Σοφίας πέφτει σαν κεραυνός εν αιθρία στον φιλικό και
οικογενειακό τους μικρόκοσμο. Έχουν ζήσει μέχρι τότε δώδεκα χρόνια απόλυτου έρωτα και αποφασίζουν να οδηγήσουν
την τέλεια σχέση τους στην κορύφωσή της, στον τέλειο χωρισμό. Από αυτό το σημείο ξεκινά η αφήγηση στο Παρελθόν,
από το τέλος μιας από εκείνες τις σχέ...
Ο δημοσιογράφος Ross Hunter είναι επιφυλακτικός όταν ένας ηλικιωμένος άντρας τον πλησιάζει και υποστηρίζει πως έχει
την απόλυτη απόδειξη για την ύπαρξη του Θεού. Όμως η περιέργειά του υπερισχύει και όπως κινείται από τον σκεπτικισμό,
σε μια παθιασμένη αναζήτηση που απειλεί τον γάμο του αλλά και την ίδια του τη ζωή, αντιλαμβάνεται πως μια τέτοια απόδειξη
μπορεί να απειλήσει τη σταθερότητα ολόκληρου του κόσμου.
Εκατομμυριούχοι ευαγγελιστές, απεσταλμένοι του Πάπα, μια ύποπτη φαρμακευτική εταιρία και αντικρουόμενα συμφέροντα, τόσο
θρησκευτικά, όσο και οικονομικά...
Τέσσερα σκοτεινά, μεθυσμένα πρόσωπα τον κοίταξαν από ψηλά μορφάζοντας. Ένα μπουκάλι ουίσκι, ένα περιοδικό, ένας αναμμένος μικρός φακός και ένας ασύρματος είχαν τοποθετηθεί δίπλα του. Ένα άθλιο λαστιχένιο σωληνάκι διοχέτευε οξυγόνο. Το καπάκι έκλεισε πάνω του και σφραγίστηκε από όλες τις μεριές. Το μπάτσελορ πάρτι του Μάικλ κατέληξε σε εφιάλτη, με τον ίδιο παγιδευμένο μέσα σε φέρετρο, δύο μέτρα κάτω από τη γη. Η κακόγουστη φάρσα θα έπαιρνε σύντομα τέλος, αν οι τέσσερεις φίλοι δεν έχαναν τη ζωή τους εκείνο το βράδυ σε αυτοκινητικό δυστύχημα. Ο Μάικλ καλεί απεγνωσμένα σε βοήθε...
"Ο ""Φιλαράκος"" είναι από τα καλύτερα μυθιστορήματα του Μωπασάν, κυρίως από την άποψη της απεικόνισης της κοινωνικοπολιτικής ζωής και των ηθών στη Γαλλία, στις τελευταίες δεκαετίες του δέκατου ένατου αιώνα. Αποτελεί μια τοιχογραφία εκπληκτικής τέχνης στην αποτύπωση σκηνών και χαρακτήρων, αλλά και τέτοιας πυκνότητας, ώστε να προκαλεί το θαυμασμό του αναγνώστη η δεξιοτεχνία του συγγραφέα στο ανάγλυφο ξεχώρισμα νοοτροπιών και συμπεριφορών μέσα στο συνωστισμό πλήθους ανθρώπων και των πεπραγμένων τους....