Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Ζεις μια ήσυχη ζωή. Διαβάζεις την εφημερίδα σου, πίνεις μπύρες και βλέπεις ποδόσφαιρο με τους φίλους σου. Σταδιακά, όμως τα πράγματα αρχίζουν να αλλάζουν. Σου λένε ότι το καφέ είναι το μόνο αποδεκτό χρώμα: αν έχεις μαύρο σκύλο, να του κάνεις ευθανασία και ν' αποκτήσεις έναν καφέ. Η λέξη ""καφέ"" επιβάλλεται να μπαίνει σε κάθε σου πρόταση. Εκπέμπει μόνο το Ράδιο Kαφέ και κυκλοφορούν μόνο τα Kαφέ Νέα. Απαγορεύονται βιβλία. Αλλά εσύ δεν δίνεις σημασία. Δεν θέλεις μπλεξίματα. Κλείνεις τα μάτια σ' αυτό που συμβαίνει. Δεν συνειδητοποιείς τις ολέθριες συνέπειες που έχει για όλους...
Δώδεκα κλασικοί Γάλλοι συγγραφείς του 18ου και 19ου αιώνα ανθολογούνται και μιλούν για τον έρωτα μέσα από κορυφαία έργα τους. Από την πένα του Τζάκομο Καζανόβα, του Mαρκήσιου ντε Σαντ, του Ντενί Ντιντερό, αλλά και του Ζεράρ ντε Νερβάλ, του Γκυστάβ Φλωμπέρ, του Σταντάλ και άλλων ακόμα, ο έρωτας αναδύεται άλλοτε παιγνιώδης, εφήμερος, ματαιόδοξος, δαιμονικός, κυνικός, άλλοτε παράφορος και καταστροφικός και άλλοτε ανιδιοτελής, αγγελικός, ρομαντικός. Και πάντα ανεξάντλητος, παλλόμενος και ζωντανός....
"Κάθε κονσέρτο είναι ένας αληθινός θρίαμβος. Ο μαέστρος Αλέξης Κανδύλης βρίσκεται στο απόγειο της δόξας του, αλλά κάποια στιγμή διαπράττει μια απρέπεια με ανυπολόγιστες συνέπειες. Η φήμη του κλονίζεται. Στις απογοητεύσεις και τις αντιξοότητες που ακολουθούν αντιτείνει τη σιγουριά ενός μοναδικού πεπρωμένου, ωστόσο τα παλιά τραύματα επανέρχονται στη μνήμη του. Το ύπουλο ritornello των Kindertotenlieder -Τα τραγούδια των νεκρών παιδιών- του Γκούσταβ Μάλερ του ψιθυρίζει ξανά και ξανά το μυστικό που παλεύει να ξεχάσει. Η πτώση είναι αναπόφευκτη. Μονάχα η φιλία και η εμπιστοσύνη ...
"Ο Λιούις, ένας νεαρός τραπεζίτης της δεκαετίας του 1920, ενδιαφέρεται περισσότερο για τις τιμές στο Χρηματιστήριο παρά για τις γυναίκες. Ώσπου ερωτεύεται την Ειρήνη Αποστολάτου, γόνο μιας ισχυρής οικογένειας Ελλήνων τραπεζιτών της Τεργέστης. Τι θα απογίνει η αγάπη ανάμεσα σ' αυτούς τους δυο αδίστακτους ανθρώπους των επιχειρήσεων που, παρά το ότι αγαπιούνται, συναγωνίζονται για το ποιος θα αποκτήσει το ορυχείο του Σαν Λουσίντο στη Σικελία, ποιος θα κάνει τις πιο προσοδοφόρες επενδύσεις, ποιος θα κερδίσει στο Χρηματιστήριο? Η αγάπη τούς ενώνει, οι επιχειρήσεις τούς χωρίζουν....
Ο δημοσιογράφος Ross Hunter είναι επιφυλακτικός όταν ένας ηλικιωμένος άντρας τον πλησιάζει και υποστηρίζει πως έχει
την απόλυτη απόδειξη για την ύπαρξη του Θεού. Όμως η περιέργειά του υπερισχύει και όπως κινείται από τον σκεπτικισμό,
σε μια παθιασμένη αναζήτηση που απειλεί τον γάμο του αλλά και την ίδια του τη ζωή, αντιλαμβάνεται πως μια τέτοια απόδειξη
μπορεί να απειλήσει τη σταθερότητα ολόκληρου του κόσμου.
Εκατομμυριούχοι ευαγγελιστές, απεσταλμένοι του Πάπα, μια ύποπτη φαρμακευτική εταιρία και αντικρουόμενα συμφέροντα, τόσο
θρησκευτικά, όσο και οικονομικά...
Τέσσερα σκοτεινά, μεθυσμένα πρόσωπα τον κοίταξαν από ψηλά μορφάζοντας. Ένα μπουκάλι ουίσκι, ένα περιοδικό, ένας αναμμένος μικρός φακός και ένας ασύρματος είχαν τοποθετηθεί δίπλα του. Ένα άθλιο λαστιχένιο σωληνάκι διοχέτευε οξυγόνο. Το καπάκι έκλεισε πάνω του και σφραγίστηκε από όλες τις μεριές. Το μπάτσελορ πάρτι του Μάικλ κατέληξε σε εφιάλτη, με τον ίδιο παγιδευμένο μέσα σε φέρετρο, δύο μέτρα κάτω από τη γη. Η κακόγουστη φάρσα θα έπαιρνε σύντομα τέλος, αν οι τέσσερεις φίλοι δεν έχαναν τη ζωή τους εκείνο το βράδυ σε αυτοκινητικό δυστύχημα. Ο Μάικλ καλεί απεγνωσμένα σε βοήθε...
"Ο ""Φιλαράκος"" είναι από τα καλύτερα μυθιστορήματα του Μωπασάν, κυρίως από την άποψη της απεικόνισης της κοινωνικοπολιτικής ζωής και των ηθών στη Γαλλία, στις τελευταίες δεκαετίες του δέκατου ένατου αιώνα. Αποτελεί μια τοιχογραφία εκπληκτικής τέχνης στην αποτύπωση σκηνών και χαρακτήρων, αλλά και τέτοιας πυκνότητας, ώστε να προκαλεί το θαυμασμό του αναγνώστη η δεξιοτεχνία του συγγραφέα στο ανάγλυφο ξεχώρισμα νοοτροπιών και συμπεριφορών μέσα στο συνωστισμό πλήθους ανθρώπων και των πεπραγμένων τους....