Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Ο Δάντης είναι καλός κολυµβητής. Ο Άρης δεν είναι. Ο Δάντης έχει ευφράδεια λόγου και σιγουριά για τον εαυτό του. Ο Άρης δυσκολεύεται µε τις λέξεις και δεν έχει καθόλου αυτοπεποίθηση. Ο Δάντης χάνεται στα ποιήµατα.
Ο Άρης χάνεται στις σκέψεις του για τον µεγαλύτερο αδερφό του που βρίσκεται στη φυλακή. Ο Δάντης έχει ανοιχτόχρωµο δέρµα. Τα χαρακτηριστικά του Άρη είναι πολύ πιο σκούρα. Ένα αγόρι όπως ο Δάντης, µε την αισιόδοξη οπτική του για τη ζωή, θα ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που θα µπορούσε να γκρεµίσει τα τείχη που έχει υψώσει γύρω του ο Άρης.
Παρ’ όλ’ αυτά, ε...
Ο καλύτερος τοξοβόλος της χώρας, ο Τετσούγια, που τώρα ζει ως ταπεινός ξυλουργός σε ένα χωριό, αποδέχεται την πρόκληση ενός άλλου τοξοβόλου που έρχεται από μακριά… Ο Τετσούγια διδάσκει τον ξένο καθώς και ένα ντόπιο αγόρι τη φιλοσοφία της τοξοβολίας.
Στον Τοξοβόλο, ο Paulo Coelho σκιαγραφεί τον δρόμο του τόξου, που αντιστοιχεί όχι μόνο στην τοξοβολία, αλλά σε όλες τις πτυχές της ζωής, και φανερώνει τις αρετές που πρέπει να τη διακρίνουν. Ο δρόμος του τόξου είναι ο δρόμος της χαράς και του ενθουσιασμού, της τελειότητας και του λάθους, της τεχνικής και του ενστίκτου....
Animalia, το έπος µιας οικογένειας αγροτών στη νοτιοδυτική Γαλλία, καθ’ όλη τη διάρκεια του 20ού αιώνα, που ασχολούνται µε τη χοιροτροφία. Σε αυτό το περιβάλλον, όπου κυριαρχεί η παρουσία των ζώων, πέντε γενιές ζουν τα κατακλυσµιαία γεγονότα δύο παγκοσµίων πολέµων, τις οικονοµικές καταστροφές και τη βία της βιοµηχανικής εκµετάλλευσης. Μόνο το µαγικό βασίλειο της παιδικής ηλικίας –αυτό της Ελεονόρ και του Ζερόµ, του τελευταίου των απογόνων– και η έµφυτη ελευθερία των ζώων δηµιουργούν ανάχωµα στη βαρβαρότητα της ανθρωπότητας....
από τη συγγραφέα του γάλα και μέλι rupi kaur
#1 new york times bestseller
βουτάω στο πηγάδι του σώματός μου
και φτάνω σ’ έναν άλλο κόσμο
όλα όσα έχω ανάγκη
υπάρχουν ήδη μέσα μου
δε χρειάζεται
να κοιτάξω πουθενά αλλού
– σπίτι...
Ο Τζο ξέρει καλά την τέχνη τού να κρύβει σώµατα. Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει εξαφανίσει τέσσερα από αυτά.
Πηγαίνει στο Λος Άντζελες, την πόλη των δεύτερων ευκαιριών, αποφασισµένος να αφήσει πίσω το παρελθόν του.
Οι µνήµες όµως τον κυνηγούν.Το πρόβληµα µε τα κρυµµένα σώµατα είναι ότι δεν παραµένουν για πάντα εξαφανισµένα.
Αναδύονται όπως οι σκοτεινές σκέψεις, πολλαπλασιάζονται και απειλούν να καταστρέψουν αυτό που ο Τζο θέλει
περισσότερο. Αληθινή αγάπη. Εάν όµως η νέα του κοπέλα ανακαλύψει τι έχει συµβεί, τι επιλογές µένουν στον Τζο;
Τα Κρυµµένα Σώµατα ση...
Μετά τη θυελλώδη αρχή της σχέσης τους, η Τέσα και ο Χάρντιν είχαν σχεδόν βρει τρόπο να την κάνουν να πετύχει. Η Τέσα ήξερε ότι ο Χάρντιν μπορούσε να γίνει σκληρός, όταν όμως πέφτει σαν βόμβα μια αποκάλυψη για το ξεκίνημα της σχέσης τους -και για το μυστηριώδες παρελθόν του Χάρντιν-, η Τέσα χάνει το έδαφος κάτω από τα πόδια της. Ο Χάρντιν θα είναι πάντα... ο Χάρντιν. Είναι όμως πράγματι το αγόρι με το βάθος και το ενδιαφέρον, παρά την επιφανειακή οργή του, που ερωτεύτηκε τρελά η Τέσα ή μήπως ήταν ένας ξένος όλο αυτό τον καιρό; Η Τέσα εύχεται να μπορούσε να φύγει. Δεν είναι τ...
Το σκοτεινό και μαγευτικό λογοτεχνικό ντεμπούτο της Κλαρίσα Γκουνάουαν ξεκινά μ' έναν φόνο σε μια φανταστική μικρή πόλη της Ιαπωνίας.
Ο Ρεν Ισίντα μόλις έχει τελειώσει το μεταπτυχιακό του όταν πληροφορείται τον ξαφνικό θάνατο της αδελφής του.
Τη μαχαίρωσαν άγρια μια βροχερή νύχτα καθώς επέστρεφε στο σπίτι της, ενώ δεν υπάρχουν ίχνη του δράστη.
Ο Ρεν πηγαίνει στην Ακάκαβα για να διευθετήσει τυχόν εκκρεμότητες της αδελφής του, και συνεχίζει στα βήματα της Κέικο, αποδεχόμενος τόσο να διδάξει στο τοπικό σχολείο όσο και την παράξενη συμφωνία που είχε κάνει μ' έναν πλούσιο πολ...
Το μοναδικό της έγκλημα ήταν πως υπήρξε μια γυναίκα ελεύθερη.
Παρίσι, φυλακές Σαν Λαζάρ, 1917.
Η τελευταία επιθυμία μιας γυναίκας είναι να μάθει η κόρη της την αλήθεια. Να μην πιστέψει η κόρη της κανέναν άλλο εκτός από τη μητέρα της.
Πιάνει, λοιπόν, χαρτί και μολύβι για να της μιλήσει για την περιπετειώδη, θυελλώδη ζωή της.
Η γυναίκα είναι η Μάτα Χάρι, η πιο γοητευτική, επιθυμητή γυναίκα της εποχής της: σκανδαλιστική χορεύτρια, που καταφέρνει πάντα να σαγηνεύσει τους πιο πλούσιους και ισχυρούς άντρες, να γίνει σύντροφος, ερωμένη και έμπιστή τους, προκαλώντας τη ...
Σε ό,τι έχει να κάνει με τα κορίτσια (και στην περίπτωση του Κόλιν αυτό αποδεικνυόταν πολύ συχνά), όλοι έχουν έναν τύπο. Ο τύπος του Κόλιν Σίνγκλετον ήταν... οι Κατερίνες. Είχε κάνει σχέση με δεκαεννιά κοπέλες.
Όλες τους άκουγαν στο όνομα Κατερίνα. Και όλες τους -μα όλες, μέχρι την τελευταία- του είχαν ρίξει άκυρο.
Ο Κόλιν πίστευε ότι ο κόσμος αποτελείται από ακριβώς δύο είδη ανθρώπων: από τα Άτομα που Ρίχνουν Άκυρο κι από τα Άτομα που Τρώνε Άκυρο. Πολλοί θα ισχυριστούν ότι ανήκουν και στις δύο κατηγορίες, όμως αυτοί δεν καταλαβαίνουν καθόλου την ουσία του πράγματος: ...