Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Ο Ολιβιέ Πασάν είναι ένας αστυνόμος πιστός στη Γαλλική Δημοκρατία, όπως οι παλιοί Γιαπωνέζοι πολεμιστές ήταν πιστοί στον σογκούν, τον μεγάλο στρατηγό. Παράτολμος, πεισματάρης, ευθύς και αδιάφθορος, συχνά παρακάμπτει το γράμμα του νόμου και ρίχνεται στη μάχη, ακολουθώντας τον δρόμο του ενστίκτου. Δεν φοβάται τον θάνατο, αλλά μια ζωή φορτωμένη με τύψεις και αχρειότητα....
Το Σπίτι του Πιρανέζι δεν είναι ένα απλό σπίτι: ατελείωτοι διάδρομοι, άπειρες αίθουσες, χιλιάδες αγάλματα, το καθένα διαφορετικό από τα υπόλοιπα. Τα ανώτερα επίπεδα καλύπτονται με σύννεφα κι ένας ολόκληρος ωκεανός πλημμυρίζει τακτικά τις κατώτερες αίθουσες του λαβυρινθώδους Σπιτιού. Αλλά ο Πιρανέζι δεν αποθαρρύνεται: παρατηρώντας μεθοδικά την παλίρροια μετρά, με βάση την περιοδικότητά της, τον χρόνο. Έργο του είναι να εξερευνά ακούραστα τον λαβύρινθο του Σπιτιού και να καταγράφει το περιεχόμενό του. Είναι το έργο ζωής του. Αλλά δεν είναι ο μοναδικός άνθρωπος στο Σπίτι, υπάρ...
Όλοι ξέρουν τους Daisy Jones and the Six. Οι δίσκοι τους έπαιζαν σε όλα τα πικάπ, οι συναυλίες τους γέμιζαν στάδια σε ολόκληρη της Αμερική και ο ήχος τους σηματοδότησε τη δεκαετία του ’70. Και ξαφνικά, στις 12 Ιουλίου του 1979, στο απόγειο της δόξας τους, το συγκρότημα ανακοίνωσε τη διάλυση του. Κανένας δεν έχει μάθει το γιατί μέχρι και σήμερα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όταν η Ντέιζι Τζόουνς ανέβηκε ξυπόλητη στη σκηνή του Whisky, κάτι φαίνεται να είχε αλλάξει στην μπάντα…Εδώ θα βρείτε την ιστορία της απίστευτης ανόδου και πτώσης των Daisy Jones and the Six.Φιλοδοξίες, επιθυ...
Ένα παιδικό βιβλίο για την Μπίρα;
Ναι, είτε το πιστεύετε είτε όχι· αλλά το "Μπι όπως Μπίρα" είναι επίσης και ένα βιβλίο για μεγάλους· και, βέβαια, έχετε υπόψη σας ότι είναι ένα έργο του αντικομφορμιστή συγγραφέα Τομ Ρόμπινς, που φημίζεται διεθνώς για την ικανότητά του να διαφωτίζει σοβαρά αλλά και να ψυχαγωγεί κωμικά.
Mια φορά κι έναν καιρό (πάνω κάτω τώρα) υπήρχε ένας πλανήτης (τι θα λέγατε γι' αυτόν εδώ;) που οι κάτοικοί του κατανάλωναν τριάντα έξι δισεκατομμύρια γαλόνια μπίρα τον χρόνο (είναι γεγονός, μπορείτε να το δείτε και στο Google). Ανάμεσα σ' αυτούς που ...
"Ο Λιούις, ένας νεαρός τραπεζίτης της δεκαετίας του 1920, ενδιαφέρεται περισσότερο για τις τιμές στο Χρηματιστήριο παρά για τις γυναίκες. Ώσπου ερωτεύεται την Ειρήνη Αποστολάτου, γόνο μιας ισχυρής οικογένειας Ελλήνων τραπεζιτών της Τεργέστης. Τι θα απογίνει η αγάπη ανάμεσα σ' αυτούς τους δυο αδίστακτους ανθρώπους των επιχειρήσεων που, παρά το ότι αγαπιούνται, συναγωνίζονται για το ποιος θα αποκτήσει το ορυχείο του Σαν Λουσίντο στη Σικελία, ποιος θα κάνει τις πιο προσοδοφόρες επενδύσεις, ποιος θα κερδίσει στο Χρηματιστήριο? Η αγάπη τούς ενώνει, οι επιχειρήσεις τούς χωρίζουν....
Αποτραβηγμένη από τα φώτα της δημοσιότητας και στη δύση της πλέον της ζωής της, η μεγάλη σταρ του παλιού Χόλιγουντ Έβελιν Χιούγκο είναι επιτέλους έτοιμη
να αφηγηθεί τη λαμπερή και σκανδαλώδη ζωή της με κάθε λεπτομέρεια λέγοντας πράγματα άγνωστα στο ευρύ κοινό.
Εντελώς αναπάντεχα, όπως το συνηθίζει άλλωστε, επιλέγει την νεαρή και άσημη δημοσιογράφο και μπλόγκερ Μονίκ Γκραντ ως συγγραφέα της βιογραφίας της.
Η αφήγηση της Χιούγκο, από το ξεκίνημά της στο Λος Άντζελες τη δεκαετία του ’50 έως και την αποχώρησή της από τη βιομηχανία του θεάματος, τη δεκαετία
του ’80, ...
"Ο ""Φιλαράκος"" είναι από τα καλύτερα μυθιστορήματα του Μωπασάν, κυρίως από την άποψη της απεικόνισης της κοινωνικοπολιτικής ζωής και των ηθών στη Γαλλία, στις τελευταίες δεκαετίες του δέκατου ένατου αιώνα. Αποτελεί μια τοιχογραφία εκπληκτικής τέχνης στην αποτύπωση σκηνών και χαρακτήρων, αλλά και τέτοιας πυκνότητας, ώστε να προκαλεί το θαυμασμό του αναγνώστη η δεξιοτεχνία του συγγραφέα στο ανάγλυφο ξεχώρισμα νοοτροπιών και συμπεριφορών μέσα στο συνωστισμό πλήθους ανθρώπων και των πεπραγμένων τους....
"Κωνσταντινούπολη, 1531: στα σοκάκια του Μεγάλου Παζαριού περιφέρεται ένα προικισμένο αγόρι που μαγεύεται απ' την τέχνη της καλλιγραφίας, εντυπωσιάζεται απ' τον χρωματικό πλούτο των βυζαντινών εκκλησιών, σκιρτά στη θέα των γυμνών κοριτσιών στο σκλαβοπάζαρο... Οι εβραϊκές καταβολές του τού απαγορεύουν οποιαδήποτε ενασχόληση με την τέχνη της αναπαράστασης· μοναδικός δρόμος: η φυγή......