Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Ένα ξεχαρβαλωμένο τραπέζι, μερικοί τυπογραφικοί χαρακτήρες από ξύλο ή μολύβι, ένα πιεστήριο σαν εκείνο που ίσως χρησιμοποιούσε και ο Γουτεμβέργιος: είναι το εργαστήρι του Χοσέ Φρανσίσκο Μπόρχες στο χωριό Μπεσέρος της βορειοανατολικής Βραζιλίας, στην ενδοχώρα. Μυρωδιά από μελάνι και ξύλο. Τα δεμάτια οι ξύλινες πλάκες περιμένουν τη σειρά τους, ενώ τα φρέσκα χαρακτικά, που μόλις έχουν πάρει μορφή, στεγνώνουν κρεμασμένα στα σύρματα....
Το Σπίτι του Πιρανέζι δεν είναι ένα απλό σπίτι: ατελείωτοι διάδρομοι, άπειρες αίθουσες, χιλιάδες αγάλματα, το καθένα διαφορετικό από τα υπόλοιπα. Τα ανώτερα επίπεδα καλύπτονται με σύννεφα κι ένας ολόκληρος ωκεανός πλημμυρίζει τακτικά τις κατώτερες αίθουσες του λαβυρινθώδους Σπιτιού. Αλλά ο Πιρανέζι δεν αποθαρρύνεται: παρατηρώντας μεθοδικά την παλίρροια μετρά, με βάση την περιοδικότητά της, τον χρόνο. Έργο του είναι να εξερευνά ακούραστα τον λαβύρινθο του Σπιτιού και να καταγράφει το περιεχόμενό του. Είναι το έργο ζωής του. Αλλά δεν είναι ο μοναδικός άνθρωπος στο Σπίτι, υπάρ...
Όλοι ξέρουν τους Daisy Jones and the Six. Οι δίσκοι τους έπαιζαν σε όλα τα πικάπ, οι συναυλίες τους γέμιζαν στάδια σε ολόκληρη της Αμερική και ο ήχος τους σηματοδότησε τη δεκαετία του ’70. Και ξαφνικά, στις 12 Ιουλίου του 1979, στο απόγειο της δόξας τους, το συγκρότημα ανακοίνωσε τη διάλυση του. Κανένας δεν έχει μάθει το γιατί μέχρι και σήμερα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όταν η Ντέιζι Τζόουνς ανέβηκε ξυπόλητη στη σκηνή του Whisky, κάτι φαίνεται να είχε αλλάξει στην μπάντα…Εδώ θα βρείτε την ιστορία της απίστευτης ανόδου και πτώσης των Daisy Jones and the Six.Φιλοδοξίες, επιθυ...
Ένα παιδικό βιβλίο για την Μπίρα;
Ναι, είτε το πιστεύετε είτε όχι· αλλά το "Μπι όπως Μπίρα" είναι επίσης και ένα βιβλίο για μεγάλους· και, βέβαια, έχετε υπόψη σας ότι είναι ένα έργο του αντικομφορμιστή συγγραφέα Τομ Ρόμπινς, που φημίζεται διεθνώς για την ικανότητά του να διαφωτίζει σοβαρά αλλά και να ψυχαγωγεί κωμικά.
Mια φορά κι έναν καιρό (πάνω κάτω τώρα) υπήρχε ένας πλανήτης (τι θα λέγατε γι' αυτόν εδώ;) που οι κάτοικοί του κατανάλωναν τριάντα έξι δισεκατομμύρια γαλόνια μπίρα τον χρόνο (είναι γεγονός, μπορείτε να το δείτε και στο Google). Ανάμεσα σ' αυτούς που ...
"""Η βία δεν είναι λύση, είχα πει νωρίτερα. Αλλά, σαν δέηση, σαν προσευχή πριν από το φαγητό. Δεν με εκφράζει αυτό που είπα, σκέφτηκα, κι ένιωσα σχεδόν υποκρίτρια. Είναι το κήρυγμα που κάνει ο ισχυρός στον αδύναμο· αντίστροφα, δεν το ακούς· οι ισχυροί δεν καταθέτουν τα όπλα""....
Το βιβλίο του Αργεντινού 'Αλαν Πάουλς έχει χαρακτηριστεί «λογοτεχνική βόμβα» και είναι ίσως η μεγαλύτερη ιστορία αγάπης του 20ού
αιώνα, κυνική, τρομακτική και ταυτόχρονα αστεία
Μπουένος 'Αιρες, τέλη της δεκαετίας του '80. Ο χωρισμός του Ρίμινι και της Σοφίας πέφτει σαν κεραυνός εν αιθρία στον φιλικό και
οικογενειακό τους μικρόκοσμο. Έχουν ζήσει μέχρι τότε δώδεκα χρόνια απόλυτου έρωτα και αποφασίζουν να οδηγήσουν
την τέλεια σχέση τους στην κορύφωσή της, στον τέλειο χωρισμό. Από αυτό το σημείο ξεκινά η αφήγηση στο Παρελθόν,
από το τέλος μιας από εκείνες τις σχέ...
Στο κορυφαίο του διήγημα «Τα φραγκοστάφυλα» ο Αντόν Τσέχοφ περιγράφει την αλλοτρίωση του ανθρώπου που εγκλωβίζεται στον εγωκεντρισμό και αδιαφορεί για τον συνάνθρωπό του. Έτσι, αυτοτιμωρείται να μην χαίρεται την αρμονική συνύπαρξη, την αμοιβαία συνδημιουργία, τη μέθεξη της ζωντανής ζωής. Ο ήρωας του διηγήματος, Nικολάι Ιβάνιτς, υπενθυμίζει στον καθένα ότι ανάλογα με τα «φραγκοστάφυλα» που επιθυμεί διαμορφώνεται η ζωή του. Αν τα «φραγκοστάφυλά» του είναι απότοκα φιλαυτίας φιλοδοξίας, φιληδονίας, φιλοχρηματίας τότε θα καταλήξει άταφος νεκρός....
Αποτραβηγμένη από τα φώτα της δημοσιότητας και στη δύση της πλέον της ζωής της, η μεγάλη σταρ του παλιού Χόλιγουντ Έβελιν Χιούγκο είναι επιτέλους έτοιμη
να αφηγηθεί τη λαμπερή και σκανδαλώδη ζωή της με κάθε λεπτομέρεια λέγοντας πράγματα άγνωστα στο ευρύ κοινό.
Εντελώς αναπάντεχα, όπως το συνηθίζει άλλωστε, επιλέγει την νεαρή και άσημη δημοσιογράφο και μπλόγκερ Μονίκ Γκραντ ως συγγραφέα της βιογραφίας της.
Η αφήγηση της Χιούγκο, από το ξεκίνημά της στο Λος Άντζελες τη δεκαετία του ’50 έως και την αποχώρησή της από τη βιομηχανία του θεάματος, τη δεκαετία
του ’80, ...