Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα βρείτε τη μεγαλύτερη συλλογή online σε έργα της ξένης λογοτεχνίας. Από κλασσικά βιβλία ξένης λογοτεχνίας από γνωστούς συγγραφείς του παρελθόντος ως τις πιο φρέσκιες κυκλοφορίες και τα best seller της ξένης λογοτεχνίας. Στο Hartorama, δίνουμε έμφαση στην κλασική ξένη λογοτεχνία καθώς και τη σύγχρονη ξένη λογοτεχνία, ενισχύοντας την αγάπη για τα λογοτεχνικά αριστουργήματα ανεξαρτήτως εποχής.
"Παρίσι, 1661: Λίγος χρόνος ζωής απομένει στον πανίσχυρο καρδινάλιο Mαζαρίνο, πρωθυπουργό της Γαλλίας και νονό του Λουδοβίκου 14ου. O Kολμπέρ, έμπιστος του καρδινάλιου, και ο Nικολά Φουκέ, υπουργός των οικονομικών και φλογερός εραστής των τεχνών, αντιμάχονται για τη διαδοχή του....
"Σε ένα μικρό χωριό στους πρόποδες των Δολομιτικών Άλπεων, όχι μακριά από τη Βενετία, το χωράφι ενός ερειπωμένου αγροκτήματος παρέμενε ανέγγιχτο εδώ και δεκαετίες. Αλλά τη στιγμή που ο νέος ιδιοκτήτης του αγωνιά να ξεκινήσουν οι εργασίες ανακαίνισης, τότε έρχεται στο φως το μακάβριο εύρημα: ένα ανθρώπινο πτώμα, που βρίσκεται ήδη σε κατάσταση αποσύνθεσης. Εκεί κοντά εντοπίζεται και ένα μεγάλης αξίας δαχτυλίδι με το οικόσημο μιας παλιάς αριστοκρατικής οικογένειας της Βενετίας. Είναι το στοιχείο-κλειδί, που βοηθά τον επιθεωρητή Γκουίντο Μπρουνέτι να ακολουθήσει τα ίχνη των δρα...
Γεννημένος το ’41 ο Χίλμπιγκ θεωρείται μια από τις σημαντικότερες λογοτεχνικές φωνές της μεταπολεμικής Γερμανίας. Η σκληρότητα της περιγραφής μιας κοινωνίας που μάχεται με τους πιο σκοτεινούς δαίμονές της, η ωμή, ενίοτε αβάσταχτη αλήθεια των ηρώων του σε συνδυασμό με την παράνοια της καθημερινότητας, κατέταξε τον Χίλμπιχ στους «σκληρούς» συγγραφείς, τον οποίο οι συμπατριώτες του συνήθως απέφευγαν να διαβάσουν.
Σήμερα αποκτά πολυάριθμο και ολοένα και πιο φανατικό κοινό. Ο εφιάλτης είναι πίσω μας, οι ανησυχητικές ομοιότητες με το παρόν μας έλκουν, γιατί μας φωτίζουν, κυρίω...
"""Το σπιτικό του μοιάζει περίπου όπως ήταν όταν έφυγε. Ο Οδυσσέας παρατηρεί ότι η πόρτα στο μαντρί των προβάτων έχει επισκευαστεί. Μια κλωστή καπνού αναδύεται από την καμινάδα. Μπαίνει αθόρυβα στο σπίτι, με το σπαθί στο χέρι, αναλογιζόμενος πόσο γελοίο θα ήταν να έρθει από τόσο μακριά και να χάσει τα πάντα σε μια στιγμή απροσεξίας....