Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα βρείτε τη μεγαλύτερη συλλογή online σε έργα της ξένης λογοτεχνίας. Από κλασσικά βιβλία ξένης λογοτεχνίας από γνωστούς συγγραφείς του παρελθόντος ως τις πιο φρέσκιες κυκλοφορίες και τα best seller της ξένης λογοτεχνίας. Στο Hartorama, δίνουμε έμφαση στην κλασική ξένη λογοτεχνία καθώς και τη σύγχρονη ξένη λογοτεχνία, ενισχύοντας την αγάπη για τα λογοτεχνικά αριστουργήματα ανεξαρτήτως εποχής.
"Ο Ολιβιέ Πασάν είναι ένας αστυνόμος πιστός στη Γαλλική Δημοκρατία, όπως οι παλιοί Γιαπωνέζοι πολεμιστές ήταν πιστοί στον σογκούν, τον μεγάλο στρατηγό. Παράτολμος, πεισματάρης, ευθύς και αδιάφθορος, συχνά παρακάμπτει το γράμμα του νόμου και ρίχνεται στη μάχη, ακολουθώντας τον δρόμο του ενστίκτου. Δεν φοβάται τον θάνατο, αλλά μια ζωή φορτωμένη με τύψεις και αχρειότητα....
Οι Σημειώσεις από το υπόγειο είναι ένα ιδιαίτερο μυθιστόρημα που καταλαμβάνει περίοπτη θέση στο ντοστογιεφσκικό λογοτεχνικό σύμπαν και σηματοδοτεί τη νέα εποχή των μεγάλων μυθιστορημάτων. Πολλές από τις ιδέες που δοκιμάζει ο συγγραφέας εδώ θα τις δούμε πολύ σύντομα να εμφανίζονται στους εμβληματικούς ήρωες των αριστουργημάτων του. Σε κανένα άλλο μυθιστόρημα, όμως, ο Φιόντορ Ντοστογιέφσκι δεν θα επαναλάβει αυτό το ιδιότυπο ύφος γραφής των Σημειώσεων, ένα ύφος που με το λογοτεχνικό του σφρίγος και την καλλιτεχνική του αρτιότητα θα σφραγίσει με ανεπανάληπτο τρόπο αυτό το πρωτο...
"""Είχα βρει καταφύγιο στην Έφεσο, με είχε μεγαλώσει ο Ηράκλειτος και είχα πολεμήσει τρία χρόνια στην Ιωνία. Είχα ακολουθήσει τον Δωριέα, είχα χύσει αίμα και είχα πληγωθεί για τους Έλληνες... Οι πόλεις τους πολεμούσαν η μια την άλλη. Μισούσαν τους άριστους και τους εξόριζαν. Μόνο η τυραννία τους κρατούσε πειθαρχημένους στις μεγάλες πόλεις της Δύσης... Ρωμαίος δεν ήμουν και την ελληνικότητά μου την είχα χάσει. Ήμουν ξένος πάνω στη γη και δεν γνώριζα καν την καταγωγή μου""....
"Ο Λιούις, ένας νεαρός τραπεζίτης της δεκαετίας του 1920, ενδιαφέρεται περισσότερο για τις τιμές στο Χρηματιστήριο παρά για τις γυναίκες. Ώσπου ερωτεύεται την Ειρήνη Αποστολάτου, γόνο μιας ισχυρής οικογένειας Ελλήνων τραπεζιτών της Τεργέστης. Τι θα απογίνει η αγάπη ανάμεσα σ' αυτούς τους δυο αδίστακτους ανθρώπους των επιχειρήσεων που, παρά το ότι αγαπιούνται, συναγωνίζονται για το ποιος θα αποκτήσει το ορυχείο του Σαν Λουσίντο στη Σικελία, ποιος θα κάνει τις πιο προσοδοφόρες επενδύσεις, ποιος θα κερδίσει στο Χρηματιστήριο? Η αγάπη τούς ενώνει, οι επιχειρήσεις τούς χωρίζουν....
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΤΡΙΛΟΓΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΚΛΕΨΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
Όταν η Λάουρα Μπιέλ ταξιδεύει με τον αγαπημένο της στη Σικελία για να γιορτάσει τα εικοστά ένατα γενέθλιά της και να απολαύσει τις διακοπές της, δε φαντάζεται πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα: ότι θα την απαγάγει ένας σκληροτράχηλος αλλά απίστευτα γοητευτικός Σικελός μαφιόζος, ο δον Μάσιμο Τοριτσέλι, κι ότι γι’ αυτό το ακαταμάχητο αρσενικό η Λάουρα είναι ο άγγελος που είδε σε όραμα ύστερα από μια απόπειρα δολοφονίας σε βάρος του, ένας άγγελος που πρέπει πάση θυσία να κατακτήσει.
Θα την κρατήσει αιχμάλωτη στην πολυτελή ...
Ο δημοσιογράφος Ross Hunter είναι επιφυλακτικός όταν ένας ηλικιωμένος άντρας τον πλησιάζει και υποστηρίζει πως έχει
την απόλυτη απόδειξη για την ύπαρξη του Θεού. Όμως η περιέργειά του υπερισχύει και όπως κινείται από τον σκεπτικισμό,
σε μια παθιασμένη αναζήτηση που απειλεί τον γάμο του αλλά και την ίδια του τη ζωή, αντιλαμβάνεται πως μια τέτοια απόδειξη
μπορεί να απειλήσει τη σταθερότητα ολόκληρου του κόσμου.
Εκατομμυριούχοι ευαγγελιστές, απεσταλμένοι του Πάπα, μια ύποπτη φαρμακευτική εταιρία και αντικρουόμενα συμφέροντα, τόσο
θρησκευτικά, όσο και οικονομικά...
Τέσσερα σκοτεινά, μεθυσμένα πρόσωπα τον κοίταξαν από ψηλά μορφάζοντας. Ένα μπουκάλι ουίσκι, ένα περιοδικό, ένας αναμμένος μικρός φακός και ένας ασύρματος είχαν τοποθετηθεί δίπλα του. Ένα άθλιο λαστιχένιο σωληνάκι διοχέτευε οξυγόνο. Το καπάκι έκλεισε πάνω του και σφραγίστηκε από όλες τις μεριές. Το μπάτσελορ πάρτι του Μάικλ κατέληξε σε εφιάλτη, με τον ίδιο παγιδευμένο μέσα σε φέρετρο, δύο μέτρα κάτω από τη γη. Η κακόγουστη φάρσα θα έπαιρνε σύντομα τέλος, αν οι τέσσερεις φίλοι δεν έχαναν τη ζωή τους εκείνο το βράδυ σε αυτοκινητικό δυστύχημα. Ο Μάικλ καλεί απεγνωσμένα σε βοήθε...
"Ο ""Φιλαράκος"" είναι από τα καλύτερα μυθιστορήματα του Μωπασάν, κυρίως από την άποψη της απεικόνισης της κοινωνικοπολιτικής ζωής και των ηθών στη Γαλλία, στις τελευταίες δεκαετίες του δέκατου ένατου αιώνα. Αποτελεί μια τοιχογραφία εκπληκτικής τέχνης στην αποτύπωση σκηνών και χαρακτήρων, αλλά και τέτοιας πυκνότητας, ώστε να προκαλεί το θαυμασμό του αναγνώστη η δεξιοτεχνία του συγγραφέα στο ανάγλυφο ξεχώρισμα νοοτροπιών και συμπεριφορών μέσα στο συνωστισμό πλήθους ανθρώπων και των πεπραγμένων τους....