Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Το παρόν βιβλίο περιλαμβάνει ύλη από τα 4 κεφάλαια του τεύχους Α' που προστέθηκαν στην εξεταστέα ύλη του 2022.
Δεοξυριβονουκλεοτίδια, αντίστροφη μεταγραφάση, ριβονουκλεοπρωτεϊνικά σωματίδια, περιοριστικές ενδονουκλεάσες είναι μόνο μερικές από τις έννοιες που καλούνται να κατανοήσουν και να χρησιμοποιήσουν οι μαθητές προκειμένου να ανταποκριθούν στο μάθημα της Βιολογίας Γ' Λυκείου Σπουδών Υγείας.
Είναι, πράγµατι, τόσο δύσκολη η Βιολογία και τόσο περίπλοκο το µυστήριο της ζωής; Η µελέτη του µυστηρίου αυτού αποτελεί ένα γοητευτικό ταξίδι στον κόσµο της γνώσης, ενώ το µ...
Με το βιβλίο αυτό προσπαθούμε να οδηγήσουμε τον μαθητή μέσα από τα «δύσκολα» και «ακατανόητα» μονοπάτια των μαθηματικών με επιτυχία. Θεωρούμε ότι με σωστή καθοδήγηση μπορούμε να προσεγγίσουμε όλα τα προβλήματα που προκύπτουν και να τα αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά.
...
Το παρόν βιβλίο σκοπό έχει να βοηθήσει τους μαθητές της Β΄ Γυμνασίου να κατανοήσουν την ύλη του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας. Στόχος μας είναι το βιβλίο αυτό να λειτουργήσει ως οδηγός στην καθημερινή προσωπική μελέτη, γι' αυτό και είναι δομημένο έτσι, ώστε να γίνεται κατανοητό και να παρέχει την απαραίτητη στήριξη στον κάθε μαθητή για να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του μαθήματος....
Με το βιβλίο αυτό στοχεύουμε να διευκολύνουμε τους μαθητές της Β΄ Γυμνασίου να κατανοήσουν την ύλη του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας και να εξασκηθούν περαιτέρω στα γραμματικά, συντακτικά και λεξιλογικά φαινόμενα, αλλά και στην παραγωγή λόγου, με βάση τα νέα δεδομένα που ορίζει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Επίσης, επιθυμούμε να βοηθήσουμε τους διδάσκοντες του μαθήματος παρέχοντάς τους πληροφοριακό υλικό για τη θεωρία, αλλά και πρόσθετες ασκήσεις και κριτήρια αξιολόγησης για την καλύτερη προετοιμασία της διδασκαλίας τους....
«Ίσως ο καλύτερος τρόπος για να περιγράψω την ενασχόλησή µου µε τα µαθηµατικά είναι να την παροµοιάσω µε την εµπειρία του να εισέρχεσαι σε ένα σκοτεινό µέγαρο. Μπαίνεις στο πρώτο σκοτεινό, απολύτως σκοτεινό, δωµάτιο. Σκοντάφτεις δεξιά-αριστερά και πέφτεις πάνω στα έπιπλα. Σιγά σιγά µαθαίνεις πού βρίσκεται κάθε έπιπλο. Και τελικά, ύστερα από περίπου έξι µήνες, βρίσκεις το διακόπτη και ανάβεις το φως. Ξαφνικά, λοιπόν, τα πάντα φωτίζονται και βλέπεις πλέον πού βρισκόσουν. Κατόπιν, µπαίνεις στο επόµενο σκοτεινό δωµάτιο…». Με τον τρόπο αυτό περιέγραψε ο καθηγητής Andrew Wiles τη...