Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Oι τελευταίες εξελίξεις στο εκπαιδευτικό σύστημα και στον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών υπαγορεύουν έναν νέο τρόπο προσέγγισης της
ελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας.
Από το σχολικό έτος 2019-2020 έχει καθοριστεί μια μορφή συνεξέτασης Νεοελληνικής Γλώσσας και Νεοελληνικής Λογοτεχνίας σε μια
προσπάθεια ενιαίας προσέγγισής τους. Στην τρίωρη αυτή δοκιμασία οι μαθητές έρχονται σε επαφή με δύο ή τρία μη διδαγμένα κείμενα που
ανήκουν σε διαφορετικά κειμενικά είδη και καλούνται να απαντήσουν τέσσερα θέματα.
Πιο συγκεκριμένα, η συνεξέταση αυτή έχει την παρακάτω μορφή: ...
Όταν ξεκινούσα τη φροντιστηριακή μου καριέρα – διαδρομή, ήμουν νέος, ενθουσιώδης και με πολλά μαλλιά. Τριάντα χρόνια μετά με τον ίδιο ενθουσιασμό και με λιγότερα μαλλιά διδάσκω το μάθημα των Λατινικών από το ίδιο (ακούει το Υπουργείο Παιδείας;) βιβλίο. Με την έννοια αυτή, είναι λογικό να έχουν συντεθεί επί τόσα χρόνια πολλές και αξιολογότατες εργασίες και να θεωρείται πολύ δύσκολο να αναζητήσει και να διεκδικήσει κανείς το χώρο που του ανήκει ανάμεσά τους.
Ανέλαβα τέτοιο εγχείρημα, γιατί πιστεύω ότι με την εργασία αυτή έχω να προτείνω κάτι διαφορετικό, κάτι ουσιαστικό, κ...