Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Οι ριζικές αλλαγές που επήλθαν στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας στο Λύκειο και η συνεξέταση των δυο μαθημάτων δημιούργησαν την ανάγκη να φωτιστεί αυτό το νέο και απαιτητικό πλαίσιο. Σκοπός του υπάρχοντος εγχειριδίου να είναι να καταστεί ένας εύχρηστος και εποικοδομητικός οδηγός για εκπαιδευτικούς και εκπαιδευομένους στην πορεία της προετοιμασίας τους για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Το υπάρχον εγχειρίδιο περιλαμβάνει:
Οργάνωση και διαγρα΅΅ατική παρουσίαση της θεωρίας στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία για το Λύκειο.
Μεθοδολογία προσέγγισης των...
Στο Α΄ τεύχος αναφορικά με τη Γλώσσα:
Οι μαθητές μαθαίνοντας να εντοπίζουν το θέμα, τη θέση και την πρόθεση κάθε συντάκτη, καθώς και τα μέσα με τα οποία πετυχαίνει τον
επικοινωνιακό και γνωστικό του στόχο, διδάσκονται την Κατανόηση Κειμένου.
Γνωρίζουν τεχνικές με τις οποίες μπορούν μέσω της κριτικής ανάγνωσης του εκάστοτε κειμένου να το αποδίδουν με συνοπτικό τρόπο.
Μαθαίνουν να αναλύουν την παράγραφο στα δομικά της μέρη, να κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο οργανώνεται σε σχέση με την
πρόθεση του συντάκτη, να παρεμβαίνουν σε θέματα παραγραφοποίησης και να συνθ...