Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Τον 3ο αιώνα π.Χ., η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία εγκόλπωνε μια τεράστια ποικιλία θρησκευτικών πρακτικών αλλά και θρησκειών. Μέχρι τον 6ο αιώνα, μια από τις θρησκείες αυτές, ο Χριστιανισμός, κατόρθωσε πλέον να γίνει η κυρίαρχη θρησκευτική δύναμη σε όλη τη Μεσόγειο, απειλώντας καίρια την πολιτισμική συνέχεια και σταθερότητα ενός Αρχαίου Κόσμου που έδινε πλέον τη σκυτάλη στον Μεσαίωνα......
"Τα επί δεκαέξι αιώνες καλά κρυμμένα κείμενα της βιβλιοθήκης του Ναγκ Χαμαντί, ανακαλύφθηκαν τυχαία στην περιοχή Χοινοβοσκίον, στα τέλη του 1940. Η ανακάλυψη αυτή ήταν γραφτό να συνταράξει τον ακαδημαϊκό κόσμο και να προκαλέσει τριγμούς στα θεμέλια της επικρατούσας θρησκείας της Δύσης. Οι λόγιοι μίλησαν για κείμενα που θα έφερναν την Νέα Αποκάλυψη, πράγμα το οποίο και έγινε......
Μια ενδελεχής εξερεύνηση των θρησκειών που απαγόρευσε η αυστηρή δογματική Εκκλησία των πρώτων αιώνων –όταν ακόμη θεμελιωνόταν ο χριστιανισμός, έως την ταραγμένη περίοδο των Καθαρών και των Ναϊτών Ιπποτών, αλλά και των Μασόνων του Νέου Κόσμου. Σε αυτήν την πορεία διερεύνησης της προέλευσης της δυτικής πίστης αποκαλύπτονται οι στενοί δεσμοί ανάμεσα στην αρχαία αιγυπτιακή θρησκεία και τον χριστιανισμό, η πραγματική ταυτότητα των τριών Μάγων και ο δεσμός που σφυρηλάτησαν οι Ναΐτες ανάμεσα στον πρωτο-χριστιανισμό και στους μασόνους.
Μία αξιόλογη εισαγωγή στην πραγματική ιστορί...
"Οι Χριστιανοί ή οι μελετητές του χριστιανισμού έχουν ακούσει ασφαλώς για τον Σίμωνα τον επονομαζόμενο Μάγο, τον οποίο ο απόστολος Πέτρος επέπληξε, και μάλιστα τον ανάγκασε να πεθάνει, όταν ο αιρετικός αυτός ""μάγος"" προσπάθησε να πετάξει με τη βοήθεια... των δαιμόνων!...
"Τον τρίτο αιώνα π.Χ., ο καθολικός επίσκοπος Ιππόλυτος συνέθεσε τον Έλεγχο κατά πασών των αιρέσεων, στρεφόμενος κυρίως εναντίον των Ναασσηνών, μιας γνωστικής σέκτας που οι γραφές της περιελάμβαναν την αφήγηση της πραγματικής διδασκαλίας του Ιησού κατά τον Μυστικό Δείπνο. Κατά ειρωνικό τρόπο, ο Ιππόλυτος περιέλαβε αυτό το θεμελιακής σημασίας ""αιρετικό"" κείμενο στο πέμπτο βιβλίο της πολεμικής του σώζοντάς το κυριολεκτικά από την οργή της Εκκλησίας....
Θέλω!
Θέλω κι αυτό κι εκείνο και τ’ άλλο.
Αγριεύω κι αγωνίζομαι ολοένα
και περισσότερο.
Ταλαίπωρος άνθρωπος εγώ!
Φτάνω αυτό που θέλω,
μα δεν προλαβαίνω να το χαρώ.
Μαραίνεται η χαρά μου για τ’ άλλο
που δεν έχω ακόμη.
Γίνομαι θηρίο για εκείνο που ζητώ...
Και δυο φορές θηρίο, αν ίσως χάσω
κάτι από όσα έχω!
Η Οσία Σοφία της Κλεισούρας,
που έζησε και ξεπέρασε την απληστία
του κόσμου μας,
κάτι έχει να μας πει!...
Μπες στο νόημα...
Βασισμένο σε διαλόγους νέων
με τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο
Στη μικρή επίγεια ζωή μας προ(σ)καλούμαστε να πάρουμε μεγάλες αποφάσεις, να κάνουμε επιλογές με αιώνια προοπτική… Το βιβλίο που κρατάς είναι μικρό και ταπεινό. Ωστόσο κάνει λόγο για κάτι άκρως ενδιαφέρον και, συγχρόνως, πολύ ουσιαστικό. Σου προτείνουμε φιλικά να το διαβάσεις με προσοχή. Αν στο τέλος νιώσεις ότι προ(σ)καλείσαι να επιλέξεις, ας μας επιτρέψεις μια ευχή: Να μπεις στο νόημα! Να αγκαλιάσεις το Καινό! Όχι το Κενό. Σε κάθε περίπτωση, η αγάπη του Χριστού θα είναι πάντα μαζί σου…
Ιε...
Πεθερά και νύφη!
Αγαπούν με διαφορετικό τρόπο
τον ίδιο άνδρα.
Ανταγωνίζονται μάταια η μία την άλλη.
Η κακιά πεθερά ήταν κάποτε νύφη.
Κι η ζόρικη νύφη κάποτε θα γίνει πεθερά.
Μπορούν να έχουν ειρήνη μεταξύ τους;
Ο Γέροντας Θαδδαίος ανοίγει
την αγκαλιά του…
Κάτι έχει να πει και στις δυο…...
«Ο Χριστός στεφανώνει, συνδέει τους συζύγους,
δανείζει τα χέρια Του, όπως άλλωστε και σ’ όλα τα μυστήρια,
στους ιερείς για την τέλεση του γάμου.
Ο Χριστός συσσωματώνει, συμπνευματίζει,
ιερουργεί το μυστήριο και ευλογεί διά της παρουσίας Του τον γάμο,
όπως τον εν Κανά της Γαλιλαίας».
Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Με το Μυστήριο του Γάμου
η Εκκλησία μας απελευθερώνει την αγαπητική δύναμη του ανθρώπου
από την υποταγή της στη βιολογική φθορά.
Ο άνθρωπος μπορεί να ενωθεί με έναν άλλον άνθρωπο
χωρίς να απολέσει την ταυτότητά του.
Το «μαζί» ή το «εμείς» δεν συνιστά α...