Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται τα βασικότερα θέματα της διδακτικής και ψυχοπαιδαγωγικής μεθοδολογίας, που θεωρούμε ότι καθιστούν έναν εκπαιδευτικό επαρκή να ανταποκριθεί στο έργο του. Ο αναγνώστης προκαλείται να αξιοποιήσει την οικονομία του λόγου, τις νύξεις και την τεχνική μεθοδολογία των κειμένων με τη δική του ενεργό συμμετοχή, που θα τον οδηγήσει στην αυτοκατανόηση....
Το βιβλίο αυτό, καρπός συλλογικής προσπάθειας, θεωρούμε ότι αποτελεί μια πολλαπλή πρόκληση.
Πρώτα-πρώτα για τον αναγνώστη. Αν αυτός πιστεύει ότι το ιστορικό παρελθόν ταυτίζεται με αυτό που λέμε "ιστορία", ότι η ερμηνεία του παρελθόντος είναι
μία και μοναδική, δεδομένη, αναλλοίωτη και απαρασάλευτη, ότι έργο του ιστορικού είναι, όπως διακήρυσσε ο Leopold von Ranke
πριν από εκατόν εβδομήντα χρόνια περίπου, να καταγράψει τα γεγονότα όπως ακριβώς συνέβησαν, τότε έχει δύο επιλογές: ή να αφήσει από τα χέρια του
το βιβλίο ή να επιχειρήσει να το μελετήσει οπλισμένος με δύν...
"Η φιλοσοφία που καθοδήγησε τη συγγραφή αυτού του βιβλίου έχει δύο σκέλη. Πρώτον, η έρευνα εμπεριέχει μία διαδικασία αλληλοσχετιζόμενων δραστηριοτήτων αντί για την εφαρμογή απομονωμένων και άσχετων μεταξύ τους εννοιών και ιδεών. Οι εκπαιδευτικοί διεξάγουν έρευνα ακολουθώντας μία γενική αλληλουχία διαδικασιών - από την αρχική αναγνώριση ενός ερευνητικού προβλήματος μέχρι το γράψιμο της τελικής αναφοράς της έρευνας. Αυτό σημαίνει ότι κατανόηση της σειράς ή της αλληλουχίας των δραστηριοτήτων είναι κεντρικής σημασίας στην έρευνα. Έτσι, το βιβλίο ξεκινά με συγκεκριμένα κεφάλαια...
"Η νέα αυτή έκδοση ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των σπουδαστών που θέλουν να προσεγγίσουν την ιδέα του Δικαίου και τη λειτουργία του στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο. Το βιβλίο είναι εισαγωγικό και όχι αναλυτικό για κάθε επιμέρους κλάδο του Αστικού Δικαίου....