Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται τα βασικότερα θέματα της διδακτικής και ψυχοπαιδαγωγικής μεθοδολογίας, που θεωρούμε ότι καθιστούν έναν εκπαιδευτικό επαρκή να ανταποκριθεί στο έργο του. Ο αναγνώστης προκαλείται να αξιοποιήσει την οικονομία του λόγου, τις νύξεις και την τεχνική μεθοδολογία των κειμένων με τη δική του ενεργό συμμετοχή, που θα τον οδηγήσει στην αυτοκατανόηση....
Το βιβλίο αυτό, καρπός συλλογικής προσπάθειας, θεωρούμε ότι αποτελεί μια πολλαπλή πρόκληση.
Πρώτα-πρώτα για τον αναγνώστη. Αν αυτός πιστεύει ότι το ιστορικό παρελθόν ταυτίζεται με αυτό που λέμε "ιστορία", ότι η ερμηνεία του παρελθόντος είναι
μία και μοναδική, δεδομένη, αναλλοίωτη και απαρασάλευτη, ότι έργο του ιστορικού είναι, όπως διακήρυσσε ο Leopold von Ranke
πριν από εκατόν εβδομήντα χρόνια περίπου, να καταγράψει τα γεγονότα όπως ακριβώς συνέβησαν, τότε έχει δύο επιλογές: ή να αφήσει από τα χέρια του
το βιβλίο ή να επιχειρήσει να το μελετήσει οπλισμένος με δύν...