Μενού
  • Δωρεάν μεταφορικά σε Αττική άνω των 35€
  • Τηλ. Παραγγελίες: 211 40 06 080
  • Ασφαλείς Συναλλαγές εύκολα & γρήγορα
Menu
Είσαι επαγγελματίας; hartorama PRO
CALL ME BACK
CALL ME BACK κάντε κλικ και σας καλούμε
Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ CEO 1000 ΧΡΟΝΙΑ ΑΘΩΝΙΚΟ MANAGEMENT
Κωδ: 978-618-5218-94-2
ΜΑΡΚΑ: I-WRITE
12,00 €
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑΨυχολογία

Ψυχολογία

Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ CEO 1000 ΧΡΟΝΙΑ ΑΘΩΝΙΚΟ MANAGEMENT

Κωδ: 36200040001
I-WRITE I-WRITE
Τιμή:
Ποσοστό έκπτωσης : %
12,00 €

Μη διαθέσιμο

Προσθήκη στα αγαπημένα Already in wishlist
Επιλέξτε διαθέσιμο χρώμα και μέγεθος για να εισάγετε το προϊόν στη wishlist
Προσθήκη στη σύγκριση προϊόντων Already in Product Compare
Please select color and size to add the product to compare
Ήδη στο καλάθι
  • Περιγραφή
    Τι ήταν αυτό που ερέθισε τo μάτι ενός τεχνοκράτη, επισκεπτόμενου το 'Αγιο Όρος;

    Πόσο κοντά με τον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο είναι η Μοναστική Πολιτεία στη Χερσόνησο του 'Αθω;

    Πόσο δόκιμη είναι η αναγωγή του Αγίου Όρους σε πολυεθνική εταιρεία και πόσο εφαρμόσιμη η δομή και οργάνωση μιας μονής σε μία σύγχρονη επιχείρηση;

    Μπορεί στο Αθωνικό Management να κρύβονται τα μυστικά του επιτυχημένου Management;

    Ποιες είναι οι κρυφές αλήθειες των μοναχών που κάνουν τη δραστηριότητά τους ολοφάνερα επιτυχημένη και ζηλευτή ακόμη κι από τα μεγαλύτερα ονόματα της εγχώριας και διεθνούς επιχειρηματικής κοινότητας;

    Στόχος του βιβλίου δεν είναι να αποκαλύψει το χρυσό κλειδί της επιτυχίας στον χώρο του Management. Κανείς εξάλλου δεν μπορεί να υπόσχεται μία σίγουρη συνταγή σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον.

    Αυτό ωστόσο που αποτελεί την αφορμή και την φιλοδοξία του, είναι να αναδείξει το Αθωνικό Management ως μία επιχειρηματική αποκάλυψη, η οποία, έχοντας συμπληρώσει πάνω από 10 αιώνες αδιάλειπτης εφαρμοσμένης επιτυχίας, μπορεί να αποτελέσει το πρότυπο μιας νέας στρατηγικής κι ενός άλλου προσανατολισμού στη φιλοσοφία μιας σύγχρονης εταιρείας.

    Δεν είναι τυχαίο ότι το 'Αγιο Όρος συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο ισχυρών παγκοσμίως brand names και αυτό το καθιστά από μόνο του μία πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη περίπτωσης (case study).

    Ο σπόρος της γνώσης εξάλλου είναι πάντα πολυτιμότερος από τον καρπό της και από την άποψη αυτή, ο Μοναχός που έγινε CEO μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό ερέθισμα για νέες προσεγγίσεις στον χώρο του ''ευ επιχειρείν''.