Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Ένα σημαντικό για την ελληνική επιστημονική βιβλιογραφία έργο, που επιχειρεί την πολύπλευρη περιγραφή του φαινομένου της γλωσσικής ανάπτυξης και των διαταραχών της, καλύπτοντας με ικανοποιητικό τρόπο τρεις βασικές εκφάνσεις της -ακουστική πρόσληψη, ομιλία και ανάπτυξη δεξιοτήτων γραπτού λόγου- καθώς και ορισμένα από τα βασικότερα δομικά της συστήματα: φωνολογία, σημασιολογία, σύνταξη, μορφολογία και πραγματολογία. Οι συγγραφείς του τόμου, επιστήμονες με διαφορετικό επιστημονικό υπόβαθρο και κλινική εξειδίκευση (π.χ. ψυχολόγοι, λογοπεδικοί, ωτορινολαρυγγολόγοι κ.λπ.), επιχεί...
"Μεγάλος αριθμός παιδιών με σοβαρές και ήπιες μαθησιακές και συμπεριφορικές δυσκολίες παρακολουθούν και διδάσκονται μέσα στην ""κανονική"" τάξη. Τα παιδιά αυτά, παιδιά δηλαδή με Δυσλεξία, Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ/ΔΕΠΥ), προβλήματα λόγου, οριακή νοημοσύνη και προβλήματα συμπεριφοράς, χρειάζονται ειδική αντιμετώπιση από εκπαιδευτικούς οι οποίοι, συχνά, ανησυχούν και προβληματίζονται για το ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να τα διδάξουν....