Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Ένα σημαντικό για την ελληνική επιστημονική βιβλιογραφία έργο, που επιχειρεί την πολύπλευρη περιγραφή του φαινομένου της γλωσσικής ανάπτυξης και των διαταραχών της, καλύπτοντας με ικανοποιητικό τρόπο τρεις βασικές εκφάνσεις της -ακουστική πρόσληψη, ομιλία και ανάπτυξη δεξιοτήτων γραπτού λόγου- καθώς και ορισμένα από τα βασικότερα δομικά της συστήματα: φωνολογία, σημασιολογία, σύνταξη, μορφολογία και πραγματολογία. Οι συγγραφείς του τόμου, επιστήμονες με διαφορετικό επιστημονικό υπόβαθρο και κλινική εξειδίκευση (π.χ. ψυχολόγοι, λογοπεδικοί, ωτορινολαρυγγολόγοι κ.λπ.), επιχεί...
"Tο βιβλίο αυτό μοιάζει με ημερολόγιο ενός καθημερινού ταξιδιού μέσα σ' ένα χώρο γεμάτο ερωτηματικά για τον τρόπο που μας μεγάλωσαν οι γονείς μας, αλλά και για τον τρόπο που κι εμείς μεγαλώσαμε ή μεγαλώνουμε τα παιδιά μας....