Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Ένα σημαντικό για την ελληνική επιστημονική βιβλιογραφία έργο, που επιχειρεί την πολύπλευρη περιγραφή του φαινομένου της γλωσσικής ανάπτυξης και των διαταραχών της, καλύπτοντας με ικανοποιητικό τρόπο τρεις βασικές εκφάνσεις της -ακουστική πρόσληψη, ομιλία και ανάπτυξη δεξιοτήτων γραπτού λόγου- καθώς και ορισμένα από τα βασικότερα δομικά της συστήματα: φωνολογία, σημασιολογία, σύνταξη, μορφολογία και πραγματολογία. Οι συγγραφείς του τόμου, επιστήμονες με διαφορετικό επιστημονικό υπόβαθρο και κλινική εξειδίκευση (π.χ. ψυχολόγοι, λογοπεδικοί, ωτορινολαρυγγολόγοι κ.λπ.), επιχεί...
Το βιβλίο είναι αποτέλεσμα της συμβολής καλλιτεχνών από τη ζωγραφική, τη γλυπτική, την παραστατική τέχνη, τη λογοτεχνία, τη μουσική,
την αρχιτεκτονική αλλά και ειδικών από την ψυχολογία, τη φιλοσοφία και την εκπαίδευση. Απευθύνεται σε παιδαγωγούς, καλλιτέχνες,
φιλότεχνους, παιδοψυχολόγους και γονείς. Είναι κατάλληλο για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Αποτελεί ένα πλήρες εγχειρίδιο με
παραμύθια, ιστορίες, κείμενα, έργα τέχνης, πολυποίκιλες δραστηριότητες και φύλλα εργασίας....