Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Το ασυνείδητο μάς είναι άγνωστο. Ζει και βασιλεύει χωρίς να το γνωρίζουμε. Είναι γεμάτο από επιθυμίες μικρές και μεγάλες, οι οποίες στοχεύουν στην ικανοποίησή τους αδιαφορώντας για το κόστος και τις συνέπειές τους. Ως αποτέλεσμα, το Ασυνείδητο μπορεί να προκαλέσει δυσκολίες, ακόμη και κινδύνους, στον φέροντα και σε άλλους. Στα κεφάλαια που αποτελούν το παρόν πόνημα της Ψυχαναλύτριας, Ψυχίατρου, Παιδοψυχιάτρου Αθηνάς Αλεξανδρή, ιδρυτικού μέλους της Ελληνικής Ψυχαναλυτικής Εταιρείας και της Εταιρείας Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας, γίνεται αναζήτηση και μελέτη του Ασυνείδητου σ...
"Ετυμολογικώς η λέξη ""Εποπτεία"" προέρχεται από το ρήμα εποπτεύω, επιβλέπω· δηλαδή ένας πιο έμπειρος και γνώστης του αντικειμένου, επιβλέπει το έργο ενός άλλου με λιγότερη γνώση και εμπειρία με στόχο να τον βοηθήσει στο έργο του. Ψυχαναλυτική εποπτεία είναι μια μέθοδος διδασκαλίας, κατά συνέπεια ο επόπτης είναι δάσκαλος κλινικού υλικού. Το πόνημα αυτό από την Παιδίατρο-Ψυχίατρο παιδιών και ενηλίκων και Ψυχαναλύτρια Δρ Αθηνά Αλεξανδρή που παρουσιάζεται από τις ΒΗΤΑ Ιατρικές Εκδόσεις δεν στοχεύει να καλύψει το θέμα ""Εποπτεία"" το οποίο έχει πρωτίστως αναλυθεί από εξαιρετικά...
"Το θέμα της Ενοχής με τις έμμεσες και άμεσες συνέπειές της, έχει απασχολήσει από την αρχαιότητα πολλούς έμπειρους Ψυχοθεραπευτές και διάσημους ερευνητές του χώρου....
"Όπως ο υπολογιστής προγραμματίζεται ώστε να μπορεί να εκτελεί τις εργασίες για τις οποίες προορίζεται, έτσι και οι πρώτες παιδικές εμπειρίες, θα μπορούσαμε να πούμε - τηρουμένων των αναλογιών, ""προγραμματίζουν"" το παιδί ούτως ώστε στην ενήλικη ζωή του να επιλέγει και ν' αποφασίζει μ' έναν τρόπο που για το ίδιο είναι αρκετά αυτονόητος. Γι' αυτό και πολλές φορές αντιλαμβανόμαστε ότι η λογική μας αδυνατεί να ελέγξει αντιδράσεις, συνήθειες και επιλογές....
H συγχώρηση είναι μια αρετή που ωφελεί όχι μόνο τη σωματική και την ψυχική υγεία του ατόμου που τη διαθέτει, αλλά βελτιώνει και τις σχέσεις συνεργασίας και συμβίωσης των ανθρώπων. Είναι προφανές ότι ο καθένας εύκολα καταλαβαίνει την αξία της συγχώρησης, δύσκολα όμως την εφαρμόζει στη ζωή του. Έτσι, δημιουργήθηκαν τα μαθήματα της συγχώρησης, με σκοπό να μυηθούν οι μαθητές από μικρή ηλικία στην έννοια αυτής της αρετής και στα οφέλη της, ώστε να μπορέσουν αργότερα να την αξιοποιήσουν και να την εφαρμόσουν με μεγαλύτερη ευκολία στις περιστάσεις απόρριψης, εκφοβισμού και αδικίας...
"Είναι γνωστό ότι οι σημαντικότεροι παράγοντες-πυλώνες της αγωγής και της εκπαίδευσης είναι το σχολείο, η οικογένεια και η κοινωνία. Αν ο ένας από αυτούς απέχει ή δεν ανταποκρίνεται ικανοποιητικά στον ρόλο του, τότε είναι πολύ πιθανόν τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την εκπαιδευτική διαδικασία να είναι ελλειμματικά ή να μην είναι αυτά που περιμένουμε....