Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Ο Φρόυντ πιστεύει ότι το ευφυολόγηµα µας προσφέρει την ευφορία του αυθόρµητου γέλιου που απωλέσαµε µε την ενηλικίωση, ενώ ως παιδιά ""αγνοούσαµε το κωµικό, ήµασταν ανίκανοι να παράγουµε ευφυολογήµατα και δεν είχαµε ανάγκη το χιούµορ για να νιώθουµε ευτυχισµένοι στη ζωή""....
"Ο δρόμος που οδηγεί από τη φαντασία στην πραγματικότητα είναι ο δρόμος της τέχνης. Ο καλλιτέχνης είναι κάποιος που ωθείται από εξαιρετικά ισχυρές ορμικές ανάγκες· ποθεί την απόκτηση τιμών, δόξας, δύναμης, πλούτου, φήμης και αγάπης από τις γυναίκες, αλλά του λείπουν τα μέσα για να τα ικανοποιήσει. Έτσι, όπως κάθε άλλος με ανικανοποίητους πόθους, απομακρύνεται από την πραγματικότητα και μεταφέρει το ενδιαφέρον και τη λίμπιντό του στις επιθυμίες των φαντασιώσεών του....
H συγχώρηση είναι μια αρετή που ωφελεί όχι μόνο τη σωματική και την ψυχική υγεία του ατόμου που τη διαθέτει, αλλά βελτιώνει και τις σχέσεις συνεργασίας και συμβίωσης των ανθρώπων. Είναι προφανές ότι ο καθένας εύκολα καταλαβαίνει την αξία της συγχώρησης, δύσκολα όμως την εφαρμόζει στη ζωή του. Έτσι, δημιουργήθηκαν τα μαθήματα της συγχώρησης, με σκοπό να μυηθούν οι μαθητές από μικρή ηλικία στην έννοια αυτής της αρετής και στα οφέλη της, ώστε να μπορέσουν αργότερα να την αξιοποιήσουν και να την εφαρμόσουν με μεγαλύτερη ευκολία στις περιστάσεις απόρριψης, εκφοβισμού και αδικίας...
"Είναι γνωστό ότι οι σημαντικότεροι παράγοντες-πυλώνες της αγωγής και της εκπαίδευσης είναι το σχολείο, η οικογένεια και η κοινωνία. Αν ο ένας από αυτούς απέχει ή δεν ανταποκρίνεται ικανοποιητικά στον ρόλο του, τότε είναι πολύ πιθανόν τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την εκπαιδευτική διαδικασία να είναι ελλειμματικά ή να μην είναι αυτά που περιμένουμε....