Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Τα μωρά εκφράζονται σε μια ""μυστική γλώσσα"" που βασίζεται σε κινήσεις και χειρονομίες, χαμόγελα και μουτρώματα, γουργουρίσματα και κραυγές. Το βιβλίο ""Η μυστική γλώσσα των μωρών"" ερμηνεύει αυτούς τους μη λεκτικούς τρόπους επικοινωνίας, για να σας βοηθήσει να καταλαβαίνετε τι θέλει πραγματικά το παιδί σας κι έτσι να αποφασίζετε πώς είναι καλύτερο να αντιδράτε....
"- Από πού ν' αρχίσω για να βρω δουλειά? - Πώς μπορεί το δικό μου βιογραφικό να ξεχωρίσει ανάμεσα σε μια στοίβα με 200, ίσως 300 βιογραφικά που κάθονται στο γραφείο του διευθυντή ανθρώπινου δυναμικού? - Τι είναι αυτό που επηρεάζει περισσότερο μια απόφαση στην πρόσληψη? - Πώς μπορώ να επηρεάσω θετικά την άποψη που έχει ο προϊστάμενός μου για εμένα? - Πώς θα κερδίσω συμμάχους μέσα στην επιχείρηση, την εταιρεία ή τον οργανισμό στον οποίο δουλεύω? Γιατί πήρε ο Χ προαγωγή και όχι εγώ?...
"Η τυπολογία των τεσσάρων τύπων του Ιπποκράτη είναι διαχρονική, απλή και αποτελεσματική. Είναι σαν να τραβιέται μια αυλαία και να εμφανίζονται μπροστά σου ανάγλυφες οι προσωπικότητες των ανθρώπων, να ερμηνεύονται αυτόματα οι σχέσεις τους και να επεξηγούνται οι συμφωνίες και οι διαφωνίες τους. Εσείς τι τύπος είστε? Ο σύντροφός σας? Τα μέλη της οικογένειάς σας? Οι φίλοι σας? Όποιος κατανοήσει και ενσωματώσει τη θεωρία αυτή στον τρόπο που αντιμετωπίζει τους ανθρώπους θα ευχηθεί να το είχε κάνει νωρίτερα!...
"Όταν οι άνθρωποι., είτε σαν μεμονωμένα άτομα είτε σαν κοινωνίες, περνούν κάποια κρίση, όταν δηλαδή ο τρόπος που ζουν δεν λειτουργεί καλά, δημιουργείται η ανάγκη της αλλαγής. Οι αλλαγές που προτείνονται σ' αυτές τις περιπτώσεις ανήκουν σε τρεις κατηγορίες:...
Το παιδί συνέχεια ζητάει κάτι από τους γονείς του. Η διάσταση του ασύμμετρου αιτήματος είναι δομικό στοιχείο της σχέσης γονιών παιδιών. Η καραντίνα και η πανδημία προκάλεσαν ένα πληθωρισμό αιτημάτων του παιδιού, που ενίοτε έφθανε στα όρια της αφόρητης πίεσης ή και της απόγνωσης. Το δομικό στοιχείο απέκτησε διαστάσεις συμπτώματος, με αρνητικές επιπτώσεις για όλους. Ανακινώντας με οξύτητα επείγοντος το ερώτημα: Μπορεί το παιδί να μάθει να ζητά λαβαίνοντας υπόψη και τον άλλον; Συναισθανόμενο τις δυνατότητές του, τις διαθεσιμότητές του, τη διάθεσή του; Και αν ναι, πώς; Η ανάλυσ...