Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε όλους όσους άμεσα ως γονείς, παιδίατροι, παιδαγωγοί... και έμμεσα ως ερευνητές και διαγνωστές ασχολούνται με τους παράγοντες, που διαμορφώνουν τις επικοινωνιακές σχέσεις του κοινωνικού περιβάλλοντος με τα αναπτυσσόμενα άτομα όπως και με το πώς και γιατί οι σχέσεις αυτές τόσο συχνά γίνονται προβληματικές και για τους δύο επικοινωνιακούς συντρόφους και οδηγούν σε δυσλειτουργίες....
Το βιβλίο Τα Μαγικά Χρόνια αναφέρεται στο παιδί από τη γέννησή του μέχρι και τα έξι έτη,
όταν έχει επιτευχθεί σε μεγάλο βαθμό η ανεξαρτησία του όσον αφορά σε πολλά πρακτικά ζητήματα της καθημερινότητας.
Ορίζοντας έννοιες μείζονος σημασίας, όπως η ψυχική υγεία και το άγχος, από τις πρώτες σελίδες,
παρασύρει τον αναγνώστη σε έναν κόσμο που δύσκολα μπορεί να ανακαλέσει στη μνήμη του, στον κόσμο του παιδιού.
Σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η θεματολογία του βιβλίου. Η ύπαρξη φανταστικών συντρόφων, φίλων ή εχθρών,
η λήψη τροφής, η εκπαίδευση της τουαλέτας, η πειθαρχί...
"Όταν οι άνθρωποι., είτε σαν μεμονωμένα άτομα είτε σαν κοινωνίες, περνούν κάποια κρίση, όταν δηλαδή ο τρόπος που ζουν δεν λειτουργεί καλά, δημιουργείται η ανάγκη της αλλαγής. Οι αλλαγές που προτείνονται σ' αυτές τις περιπτώσεις ανήκουν σε τρεις κατηγορίες:...
Το παιδί συνέχεια ζητάει κάτι από τους γονείς του. Η διάσταση του ασύμμετρου αιτήματος είναι δομικό στοιχείο της σχέσης γονιών παιδιών. Η καραντίνα και η πανδημία προκάλεσαν ένα πληθωρισμό αιτημάτων του παιδιού, που ενίοτε έφθανε στα όρια της αφόρητης πίεσης ή και της απόγνωσης. Το δομικό στοιχείο απέκτησε διαστάσεις συμπτώματος, με αρνητικές επιπτώσεις για όλους. Ανακινώντας με οξύτητα επείγοντος το ερώτημα: Μπορεί το παιδί να μάθει να ζητά λαβαίνοντας υπόψη και τον άλλον; Συναισθανόμενο τις δυνατότητές του, τις διαθεσιμότητές του, τη διάθεσή του; Και αν ναι, πώς; Η ανάλυσ...