Μενού
  • Δωρεάν μεταφορικά σε Αττική άνω των 35€
  • Τηλ. Παραγγελίες: 211 40 06 080
  • Ασφαλείς Συναλλαγές εύκολα & γρήγορα
Menu
Είσαι επαγγελματίας; hartorama PRO
CALL ME BACK
CALL ME BACK κάντε κλικ και σας καλούμε
  • -20%
Έθνος, ταυτότητες και τηλεόραση στη σύγχρονη Ελλάδα. Μελέτη πάνω στη θεωρία της διαμεσολάβησης 06755
Κωδ: 978-960-16-2755-7
ΜΑΡΚΑ: ΠΑΤΑΚΗΣ
19,27 €
15,42 €
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑΚοινωνικές Επιστήμες

Κοινωνικές Επιστήμες

Έθνος, ταυτότητες και τηλεόραση στη σύγχρονη Ελλάδα. Μελέτη πάνω στη θεωρία της διαμεσολάβησης 06755

Κωδ: 00111028795
ΠΑΤΑΚΗΣ ΠΑΤΑΚΗΣ
Τιμή:
Ποσοστό έκπτωσης : 20 %
19,27 € 15,42 €

Μη διαθέσιμο

Προσθήκη στα αγαπημένα Already in wishlist
Επιλέξτε διαθέσιμο χρώμα και μέγεθος για να εισάγετε το προϊόν στη wishlist
Προσθήκη στη σύγκριση προϊόντων Already in Product Compare
Please select color and size to add the product to compare
Ήδη στο καλάθι
  • Περιγραφή
    Tο βιβλίο αυτό διερευνά τη σχέση ΜΜΕ και ταυτοτήτων στην Ελλάδα. Η αφορμή για τη μελέτη αυτή προήλθε από την παρατήρηση δύο φαινομένων: την αναβίωση του εθνικισμού στην Ελλάδα κατά τη δεκαετία του 1990 και την απορρύθμιση και εμπορευματοποίηση του ραδιοτηλεοπτικού συστήματος. Τα δύο φαινόμενα συνδέονται μεταξύ τους, καθώς οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στη διοργάνωση και αναμετάδοση δημόσιων γεγονότων για την «προάσπιση των εθνικών συμφερόντων» στην Ελλάδα και επένδυσαν με έντονη συναισθηματική χροιά την παρουσίαση των εθνικών θεμάτων εκείνης της περιόδου. Επιπλέον, η τηλεόραση κατέληξε να κυριαρχεί στον ελληνικό δημόσιο βίο εξαιτίας της απορρύθμισης του ραδιοτηλεοπτικού συστήματος και του πολλαπλασιασμού των καναλιών.



    Η Μίρκα Μαδιανού είναι Λέκτορας στο Τμήμα Κοινωνικών και Πολιτικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Cambridge και μέλος του κολεγίου Lucy Cavendish. Ειδικεύεται στην κοινωνιολογία των ΜΜΕ με έμφαση στα ζητήματα εθνικισμού και ΜΜΕ, νέων τεχνολογιών και ταυτοτήτων, ειδήσεων και συναισθήματος και εθνογραφίας του κοινού. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και δοκίμια σε ξενόγλωσσα ακαδημαϊκά περιοδικά. Είναι υπεύθυνη (για το διάστημα 2007-2010) για το ερευνητικό πρόγραμμα του ESRC (Economic and Social Research Council) για τη μετανάστευση και τις νέες τεχνολογίες επικοινωνίας.