Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Ο Έντουαρντ Μπερνέζ υπήρξε μία εμβληματική μορφή της μαζικής χειραγώγησης και της προπαγάνδας στις δυτικές δημοκρατίες του 20ού αιώνα. Υπήρξε ο ιδρυτής και ονοματοθέτης του επαγγελματικού κλάδου που είναι ευρύτερα γνωστός ως Δημόσιες Σχέσεις (Public Relations) - όνομα που επινόησε για επικοινωνιακούς λόγους, μιας και η λέξη προπαγάνδα ήταν αρνητικά φορτισμένη ήδη από τον καιρό του Α΄ Παγκοσμίου πολέμου. Η καινοτομία του ήταν ότι αξιοποίησε προπαγανδιστικά -τόσο στη διαφήμιση όσο και στην πολιτική- τις πρωτοπόρες μελέτες και παρατηρήσεις τής, τότε νέας, επιστήμης της Ψυχολογ...
"Στο επίκεντρο του βιβλίου βρίσκεται η σχέση μεταξύ οικονομικής επιστήμης και οικονομικού συστήματος από την εποχή του μεγάλου άγγλου οικονομολόγου Adam Smith μέχρι και τις μέρες μας. Ο συγγραφέας κινείται σε δύο βασικούς άξονες: καταρχάς παρουσιάζει και αναλύει τις βασικές αρχές και τη μεθοδολογία των κυριότερων οικονομικών θεωριών και στη συνέχεια στρέφεται στις εξελίξεις που συντελούνται στο χώρο της παγκόσμιας οικονομίας τα τελευταία χρόνια υπό την επίδραση του νεοφιλελεύθερου οικονομικού δόγματος....