Πολιτική-Κοινωνικές Επιστήμες

Βρέθηκαν 6 προϊόντα
  • Ήδη στο καλάθι
    ΓΛΥΚΟ ΤΕΡΑΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ  Μελέτες

    ΓΛΥΚΟ ΤΕΡΑΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ

    """Περίπου πεντακόσια εκατομμύρια. Τόσοι είναι αυτή τη στιγμή οι πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο καθένας τους θα έπρεπε να βρει τον χρόνο να διαβάσει αυτές τις λίγες σελίδες που εξέδωσε ο Χανς Μάγκνους Έντσενσμπεργκερ με τον τίτλο ""Γλυκό τέρας Βρυξέλλες""""....

    Μελέτες

    ΚΩΔ: 01000030001
    Περιορισμένο Απόθεμα
    Τιμή: 9,46 €
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Ήδη στα αγαπημένα
    Διαλέξτε κάποιο προϊόν
  • Ήδη στο καλάθι
    ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ 1923 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ  Μελέτες
    • -30%
    Μη διαθέσιμο
    Αρχική Τιμή: 21,10 €
    Τιμή: 14,77 €
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Ήδη στα αγαπημένα
    Διαλέξτε κάποιο προϊόν
  • Ήδη στο καλάθι
    ΟΨΟΜΕΘΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΘΩΣ ΕΣΤΙ 1994-1996  Βιβλία Στρατηγικής-Πολέμου
    Μη διαθέσιμο
    Τιμή: 24,78 €
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Ήδη στα αγαπημένα
    Διαλέξτε κάποιο προϊόν
  • Ήδη στο καλάθι
    ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΒΑΘΟΣ  Πολιτικές Επιστήμες
    • SOLD OUT

    ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΒΑΘΟΣ

    "Οι εκδόσεις ""Ποιότητα"" ανακοινώνουν την κυκλοφορία ενός ακόμη σημαντικού βιβλίου διεθνών σχέσεων. Πρόκειται για το βιβλίο του Τούρκου Υπουργού Εξωτερικών και καθηγητή διεθνών σχέσεων Αχμέτ Νταβούτογλου, ""Το στρατηγικό βάθος: Η διεθνής θέση της Τουρκίας"". Το βιβλίο μετέφρασε ο Λέκτορας διεθνούς πολιτικής, με ειδίκευση στην Τουρκία, στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Νικόλαος Ραπτόπουλος και επιμελήθηκε ο τουρκολόγος καθηγητής Νεοκλής Σαρρής....

    Πολιτικές Επιστήμες

    ΚΩΔ: 01430030007
    Μη διαθέσιμο
    Τιμή: 21,90 €
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Ήδη στα αγαπημένα
    Διαλέξτε κάποιο προϊόν
  • Ήδη στο καλάθι
    Η ΙΔΙΟΦΥΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ  Βιβλία Στρατηγικής-Πολέμου
    Μη διαθέσιμο
    Τιμή: 30,35 €
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Ήδη στα αγαπημένα
    Διαλέξτε κάποιο προϊόν
  • Ήδη στο καλάθι
    ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ  Κοινωνικές Επιστήμες
    • -10%
    • SOLD OUT

    ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ

    Ο Έντουαρντ Μπερνέζ υπήρξε μία εμβληματική μορφή της μαζικής χειραγώγησης και της προπαγάνδας στις δυτικές δημοκρατίες του 20ού αιώνα. Υπήρξε ο ιδρυτής και ονοματοθέτης του επαγγελματικού κλάδου που είναι ευρύτερα γνωστός ως Δημόσιες Σχέσεις (Public Relations) - όνομα που επινόησε για επικοινωνιακούς λόγους, μιας και η λέξη προπαγάνδα ήταν αρνητικά φορτισμένη ήδη από τον καιρό του Α΄ Παγκοσμίου πολέμου. Η καινοτομία του ήταν ότι αξιοποίησε προπαγανδιστικά -τόσο στη διαφήμιση όσο και στην πολιτική- τις πρωτοπόρες μελέτες και παρατηρήσεις τής, τότε νέας, επιστήμης της Ψυχολογ...

    Κοινωνικές Επιστήμες

    ΚΩΔ: 01000030002
    Μη διαθέσιμο
    Αρχική Τιμή: 15,00 €
    Τιμή: 13,50 €
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Ήδη στα αγαπημένα
    Διαλέξτε κάποιο προϊόν