Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Αποκαλυπτικές μαρτυρίες από τους πρωταγωνιστές της μεγάλης κρίσης.
Μετά τον θάνατο του Ούγο Τσάβες, η Βενεζουέλα άρχισε να βυθίζεται σε μια βαθιά πολιτική, οικονομική και κοινωνική κρίση.
Στις αντικυβερνητικές διαδηλώσεις του 2017, στις οποίες η αντιπολίτευση πολλές φορές δυναμίτισε το κλίμα, περισσότεροι από εκατόν πενήντα άνθρωποι δολοφονήθηκαν, κυρίως από στρατιωτικούς και παρακρατικούς.
Ο δημοσιογράφος Ιάσων Πιπίνης ταξίδεψε δύο φορές στη Βενεζουέλα, όπου συνάντησε τον πρόεδρο Νικολάς Μαδούρο αλλά και τους επικεφαλής της αντιπολίτευσης, ενώ κατέγραψε και τις τε...
"Το ανά χείρας βιβλίο αναφέρεται στη ""νέα"" παγκοσμιοποίηση. Σε συνδυασμό με τις γενικότερες εξελίξεις στον χρηματοπιστωτικό τομέα, ο καπιταλισμός διατηρεί τη λογική του που δεν είναι άλλη από την επιδίωξη κέρδους....
"Ο 20ός αιώνας άνοιξε με τους πυροβολισμούς του αναρχικού Γκαετάνο Μπρέσι εναντίον του βασιλιά της Ιταλίας Ουμβέρτου Α’ και έκλεισε με τον απόηχο των τρομοκρατικών επιθέσεων στη Βηρυτό, στη Νέα Υόρκη, στο Λονδίνο και στο Παρίσι....
Μια μικρή ομάδα χαρισματικών ανθρώπων, με εφόδιο την εργασιακή εμπειρία τους στη Γουόλ Στριτ, κατάφεραν να ξεσκεπάσουν μια συνωμοσία στο αμερικανικό χρηματιστήριο, αποδεικνύοντας ότι οι μηχανισμοί του έχουν στηθεί έτσι ώστε να ευνοούν όσους έχουν καλύτερη εσωτερική πληροφόρηση. Επίσης, έδειξαν ότι την περίοδο που ακολούθησε την αμερικανική οικονομική κρίση οι τράπεζες της Γουόλ Στριτ δεν χαλάρωσαν τον έλεγχό τους στις χρηματιστηριακές αγορές - αντιθέτως, τον ενίσχυσαν.
Οι πρωταγωνιστές του Flash Boys, εργαζόμενοι σε διαφορετικές εταιρίες, κατέληξαν - ο καθένας ξεχωριστά ...
""" Είναι αξιοθαύμαστη η προσπάθεια των πολιτικών να εφευρίσκουν λέξεις ανάμεσα στο ναι και το όχι. Όπως τα κορίτσια στους σχολικούς μας έρωτες. Δεν έλεγαν ""δεν μου αρέσεις"", ""δεν σε θέλω"". Έλεγαν κάτι που θα μπορούσε να εκληφθεί και ως ναι και ως όχι. ""Δεν λειτουργώ με αυτόν τον τρόπο"". ""Δεν είμαι έτοιμη"". Έτσι δεν σε έκαναν εχθρό, σε άφηναν να ελπίζεις και μετά, αν τις έφτυνε ο παιδαράς του συστεγαζόμενου λυκείου, γυρνούσαν σε σένα, που άλλωστε ρητά ποτέ δεν σε είχαν απορρίψει....
"""Πάντα αναρωτιόμουν για τις ζωές των ανθρώπων που έβλεπα. Ωραία, τέλειωσε ο χτίστης το ρετιρέ, σε τι σπίτι γυρνάει? Πώς αγκαλιάζει ο ""μπάτσος"" και πώς ο κρατούμενός του? Η καλόγρια τι όνειρα βλέπει το βράδυ? Κάποια στιγμή άρχισα να ξεστρατίζω και να αναζητώ νέες εικόνες....