Μενού
  • Δωρεάν μεταφορικά σε Αττική άνω των 35€
  • Τηλ. Παραγγελίες: 211 40 06 080
  • Ασφαλείς Συναλλαγές εύκολα & γρήγορα
Menu
Είσαι επαγγελματίας; hartorama PRO
CALL ME BACK
CALL ME BACK κάντε κλικ και σας καλούμε
SOCIAL MEDIA MARKETING , ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΕ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Κωδ: 978-960-531-341-8
30,74 €
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑΓενική

Γενική

SOCIAL MEDIA MARKETING , ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΕ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

Τιμή:
Ποσοστό έκπτωσης : %
30,74 €

Μη διαθέσιμο

Προσθήκη στα αγαπημένα Already in wishlist
Επιλέξτε διαθέσιμο χρώμα και μέγεθος για να εισάγετε το προϊόν στη wishlist
Προσθήκη στη σύγκριση προϊόντων Already in Product Compare
Please select color and size to add the product to compare
Ήδη στο καλάθι
  • Περιγραφή
    Το Social Media Marketing είναι το πρώτο βιβλίο που καλύψε το ζωτικό αυτό αντικείμενο. Το βιβλίο δείχνει με ποιόν τρόπο τα κοινωνικά μέσα ταιριάζουν και συμπληρώνουν την εργαλειοθήκη του μαρκετίστα.
    Το βιβλίο αυτό συνδυάζει ουσιαστική θεωρία με πρακτικές εφαρμογές.
    Καλύπτει θέματα στρατηγικού σχεδιασμού για το μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνει τις πλατφόρμες στις εφαρμογές επικοινωνιών μάρκετινγκ της επωνυμίας και χαλιναγωγεί τα δεδομένα κοινωνικών μέσων για να προσφέρει βαθύτερη γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών.
    Οι συγγραφείς περιγράφουν τις Τέσσερις Ζώνες των Κοινωνικών Μέσων τις οποίες οι μαρκετίστες μπορούν να αξιοποιήσουν για να επιτύχουν τους στρατηγικούς τους στόχους. Οι Τέσσερις Ζώνες είναι:

    1.Κοινότητα (π.χ. Instagram
    2.Ψυχαγωγία (π.χ. Candy Crush Saga)
    3.Δημοσίευση (π.χ. Tumblr)
    4. Εμπόριο (π.χ. Groupon)

    Στη δεύτερη έκδοση του βιβλίου έχουν προστεθεί νέα παραδείγματα, ενώ το νέο βελτιωμένο και φιλικό στον χρήστη περιβάλλον κάνει το κείμενο ευκολοδιάβαστο. Παρουσιάζονται επίσης εξελίξεις του κλάδου και ακαδημαϊκές έρευνες που θα ενημερώσουν πλήρως τους σπουδαστές μάρκετινγκ και επικοινωνίας αλλά και όποιον ενδιαφέρεται για το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Η Tracy L.Tuten, Ph.D. είναι Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο East Carolina University, Greenville, USA.
    Ο Michael R. Solomon, Ph.D. είναι καθηγητής Μάρκετινγκ και Διευθυντής του Κέντρου Έρευνας Καταναλωτή στη σχολή Haub School of Business του Saint Joseph’s University, Philadelphia, USA.