Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Στην Ελλάδα κυκλοφορεί πληθώρα αριστερόστροφων οικονομικών και πολιτικών αναλύσεων από περισσότερο ή λιγότερο σημαντικούς συγγραφείς. Αντιθέτως, ελάχιστα είναι τα έργα που αναλύουν την λειτουργία και τα πλεονεκτήματα της οικονομίας της αγοράς. Είναι χαρακτηριστικό ότι έργα κορυφαίων φιλελεύθερων οικονομολόγων και διανοητών, όπως είναι ο Χάγιεκ και ο Φρίντμαν, μεταφράζονται και κυκλοφορούν στα ελληνικά με καθυστέρηση σαράντα και πενήντα ετών. Ένα μέρος του κενού αυτού φιλοδοξεί να καλύψει το παρόν βιβλίο, το οποίο βασίζεται σε ομιλίες που πραγματοποιήθηκαν στο ‘’Ινστιτούτο Δ...
«Η πιο τρομακτική οικονομολόγος παγκοσμίως» (The Times), «μια από τους τρεις σημαντικότερους μελετητές της καινοτομίας»
(The New Republic), η Μαριάνα Μαζουκάτο είναι σούπερ σταρ οικονομολόγος ― ό,τι είναι ο Τομά Πικετύ για τις ανισότητες,
είναι η Μαζουκάτο για τον ρόλο του κράτους και της καινοτομίας στις σύγχρονες οικονομίες. Καθηγήτρια στο Πανεπιστημιακό Κολέγιο
του Λονδίνου (UCL) και Ιδρύτρια/Διευθύντρια του Institute for Innovation and Public Purpose στο ίδιο πανεπιστήμιο,
η πολυβραβευμένη ιταλο-αμερικανίδα οικονομολόγος εργάστηκε ως σύμβουλος σε κυβερνήσε...
"Η οπτική της συναισθηματικής νοημοσύνης εισάγει ένα νέο τρόπο σκέψης στο χώρο του management μέσω της αποτελεσματικής αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού ενός οργανισμού....
"Στόχος του συγγράμματος αυτού, πέρα από την απόκτηση πρακτικών γνώσεων στο αντικείμενο του Μάρκετινγκ Επίπλων και Προϊόντων Ξύλου, είναι να καλλιεργήσει την απαραίτητη κουλτούρα και υπευθυνότητα στους αναγνώστες από τον χώρο του επίπλου και ξύλου, ώστε να ασκήσουν καλύτερα τα επαγγελματικά τους καθήκοντα, να βρουν λύσεις σε προβλήματά τους, να οργανώσουν σωστά την επιχείρηση και να βελτιώσουν τη λειτουργία της....
"Έχετε σκεφθεί ποτέ ότι η συνολική εικόνα και φήμη μιας επιχείρησης μπορεί να βελτιωθεί μέσα από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων των δυσαρεστημένων πελατών?...
"Το Πρόγραμμα Μάρκετινγκ (Marketing) αποτελεί βασικό επιχειρηματικό εργαλείο κάθε σύγχρονης επιχείρησης καθώς της επιτρέπει να έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με το ""πού βρίσκεται τώρα"", ""πού θέλει να πάει στο μέλλον"" και ""πώς θα φθάσει έως εκεί που θέλει να πάει""....
"Πόσο απέχει η επιτυχία από την αποτυχία? Πολλά βιβλία υπόσχονται ""συνταγές επιτυχίας"", αλλά το... ανατρεπτικό αυτό ""βιβλίο της Aποτυχίας"" με τις μεγαλύτερες εμπορικές γκάφες όλων των εποχών που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, θα σας πει πολλά περισσότερα για την επιτυχία και πώς να την κατακτήσετε!...