Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Το Βιβλίο-Δίαυλος "Η Σοφία της Ψυχής" προσφέρει αφειδώς στην ψυχή όλες τις γνώσεις που χρειάζεται για να κατανοήσει τον σημερινό αγώνα του Ανθρώπου για την επιτυχία του έργου του, μέσα σε πολύ αντίξοες συνθήκες και ως εκ τούτου, να παραμερίσει την ανάγκη της για το κάλλος και σε αντάλλαγμα να αποκτήσει σοφία, με την οποία να υποστηρίξει πλήρως τον Άνθρωπο στους σημερινούς του αγώνες.
Μας είναι απαραίτητη η Σοφία της Ψυχής αυτή την εποχή, όχι μόνο γιατί χωρίς αυτήν βυθιζόμαστε όλο και περισσότερο σε ένα βαρυτικό πεδίο αδρανειακών σκέψεων, αλλά κυρίως γιατί φέρνει μαζί τ...
Ποιο είναι το μυστικό για επιτυχημένες πωλήσεις; Τα περισσότερα στελέχη επιχειρήσεων θα έλεγαν ότι είναι θέμα καλών σχέσεων. Κι όμως, επιτυχημένος πωλητής δεν είναι αυτός που χτίζει και διατηρεί σχέσεις με τους πελάτες, αλλά αυτός που διεκδικεί. Οι Matthew Dixon και Brent Adamson ερεύνησαν διεξοδικά τις δεξιότητες, τις συμπεριφορές και τις γνώσεις που είναι απαραίτητες σε έναν εξαιρετικό πωλητή, και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι μόνο ένα είδος επαγγελματία πωλητή μπορεί να έχει σταθερά υψηλές επιδόσεις: ο διεκδικητής.
• Ποια είναι, λοιπόν, τα χαρακτηριστικά του διεκδικητή; ...
Έχεις υπάρξει θύμα ή θύτης αμαρτωλής ηγεσίας;
Σου έχει τύχει να σου φωνάζουν, ή να σε σνομπάρουν; Να διαψεύδουν τις προσδοκίες σου, να αδιαφορούν για σένα ή να σε αντιμετωπίζουν ως αναλώσιμο εξάρτημα; Σου έχει συμβεί να μην αναγνωρίζουν τις προσπάθειές σου, να σου ζητούν περισσότερα από όσα σου δίνουν, ή να μη σου εξηγούν τι περιμένουν από σένα; Να σου γκρινιάζουν ή να σε κριτικάρουν ή να σου επιρρίπτουν ευθύνες που δεν είναι δικές σου;
Αν ανήκεις στο ανθρώπινο είδος, σίγουρα έχεις εισπράξει κάποια από αυτές τις συμπεριφορές, από τον διευθυντή σου, από τον μπαμπά και τη μα...
Σύμφωνα με τις πρόσφατες διεθνείς μελέτες, μόλις το 5-6% των επιχειρήσεων παγκοσμίως διοικείται από γυναίκες.
Οι γυναίκες ηγέτιδες αποτελούν μια σοβαρή πρόκληση για τις σύγχρονες και μελλοντικές συνθήκες των επιχειρήσεων, των οργανισμών αλλά και των κοινωνιών, αφού η συνεισφορά τους είναι σημαντική, παρόλο που αναγνωρίζεται ελάχιστα.
Στο βιβλίο αυτό, η διακεκριμένη καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή, αξιοποιώντας την παγκόσμια έρευνα και τις καλές πρακτικές που εφαρμόζονται από τις
επιχειρήσεις, απαντά σε πολύ κρίσιμα ερωτήματα, όπως:
• Ποια είναι τα σημαντικά χαρακτηριστικά ...