Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο?...
Το βιβλίο εισάγει ένα από τα πιο δυνατά όπλα της σύγχρονης οικονομικής σε ένα ευρύ κοινό - όχι μόνο σε όσους ασχολούνται αποκλειστικά και μόνο ως θεωρητικοί των Παιγνίων αλλά και σε όσους σκοπεύουν να εργαστούν σε βάθος (ή απλά να μελετήσουν) τα μοντέλα της Θεωρίας Παιγνίων σε εφαρμοσμένα πεδία της οικονομικής. Ο Gibbons δίνει έμφαση τόσο στις οικονομικές εφαρμογές της θεωρίας όσο και τη θεωρία αυτή καθαυτή. Η ποικιλία των εφαρμογών δείχνει ότι παρόμοια θέματα προκύπτουν σε διάφορα οικονομικά πεδία και τα ίδια εργαλεία της Θεωρίας Παιγνίων μπορούν να εφαρμοστούν σε κάθε περ...