Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
• Έχεις νιώσει ποτέ ότι ωθείς τις αντοχές σου στα όριά τους;
• Έχεις νιώσει ποτέ ότι εργάζεσαι υπερβολικά και δεν αξιοποιείσαι ουσιαστικά;
• Έχεις πιάσει ποτέ τον εαυτό σου να αναλώνεται σε ασημαντότητες;
• Έχεις αισθανθεί να πνίγεσαι στη δουλειά αλλά να πλατσουρίζεις στα ρηχά της παραγωγικότητας; Σαν να βρίσκεσαι διαρκώς σε κίνηση, αλλά να μη φτάνεις πουθενά;
Αν απάντησες καταφατικά σε οποιοδήποτε από τα παραπάνω ερωτήματα, τότε η διέξοδος είναι η προσέγγιση του Ουσιοκρατικού.
Στο παρόν βιβλίο, ο Γκρεγκ ΜακΚίον, CEO ενός πρακτορείου στρατηγικής και ηγεσίας στη Σίλικον Βάλ...
Γιατί τα πάντα, από τα αυτοκίνητα μέχρι τον καφέ, γίνονται ξαφνικά πιο ακριβά;
Πώς μπορεί μια κυβέρνηση να παράγει δισεκατομμύρια από το πουθενά, ενώ οι δικές σου καταθέσεις συρρικνώνονται;
Και τι μπορείς να κάνεις για να ευημερήσεις σε εποχές οικονομικού χάους;
Επί αιώνες, η σκληρή δουλειά και η επιμελής αποταμίευση μπορούσαν να σου εξασφαλίσουν οικονομική ασφάλεια και μια άνετη σύνταξη. Αυτό δεν ισχύει πια.
Τα τελευταία πενήντα χρόνια έχουμε περάσει σε έναν νέο κόσμο οικονομίας – έναν κόσμο όπου οι αποταμιεύσεις σου χάνουν αξία πιο γρήγορα από όσο μπορείς να τις συγκεντ...
"Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο?...
"Αν η επιτυχία μιας επιχείρησης ήταν απλώς η εφαρμογή ""των δέκα εντολών"" της επιχειρηματικότητας, γιατί τις τελευταίες εκατονταετίες όλες οι επιχειρήσεις δεν είναι εξίσου επιτυχημένες?...
Πρόκειται για ένα βιβλίο περιεκτικό και πρακτικό, πλούσιο σε παραδείγματα, συμβουλές και ασκήσεις και σκοπό έχει να σας βοηθήσει:
Να προσδιορίσετε τους αντικειμενικούς σκοπούς, τους στόχους, τις στρατηγικές και τα σχέδια ενεργειών.
Να δημιουργήσετε ένα πειστικό επιχειρησιακό σχέδιο χρησιμοποιώντας μια δοκιμασμένη μεθοδολογία.
Να παρουσιάζετε και να μοιράζεστε τη στρατηγική σας με συναδέλφους και διευθυντές.
Να κοινοποιείτε το σχέδιό σας αποτελεσματικά σε άλλες ομάδες ή τμήματα της εταιρείας σας.
...
Μπορείς να πουλήσεις ό, τι θέλεις και οι στόχοι να είναι πάντα εφικτοί - Η Επιτυχημένη Πώληση θα σου δείξει το πώς.
Η Επιτυχημένη Πώληση θα σου δείξει πώς να βελτιώσεις άμεσα την απόδοσή σου στις πωλήσεις, είτε είσαι νέος στην πώληση
είτε θέλεις να βελτιωθείς ακόμα πιο πολύ. Είναι βιβλίο που περιλαμβάνει πρακτικές συμβουλές και υποδείξεις από επαγγελματίες στις
πωλήσεις που ξέρουν τι λειτουργεί και τι όχι. Επίσης, αποκαλύπτει όλα τα μυστικά του εμπορίου. Όλα αυτά θα σου εξασφαλίσουν την
επιτυχία. Μαζί με την εκμάθηση όλων των βασικών δεξιοτήτων, θα μάθεις πώς να χ...
Είναι δύσκολο να επινοεί κάποιος ιδέες μόνος του και είναι ακόμα δυσκολότερο όταν καλείται να το πράξει στα πλαίσια μιας σύσκεψης ανταλλαγής ιδεών.
"Το βιβλίο των ιδεών" προσφέρει τα βασικά εργαλεία και σας προτείνει τις κατάλληλες ενέργειες για να αντιμετωπίζετε περίπλοκα ζητήματα, να χρησιμοποιείτε εμπνευσμένες τεχνικές για να γεννάτε έξυπνες ιδέες, καθώς και να υλοποιείτε αυτές τις ιδέες.
Το βιβλίο διακρίνεται σε πέντε μέρη:
- Προετοιμασία για τη γέννηση ιδεών - Γέννηση αρχικών ιδεών - Ανάπτυξη και κατανόηση ιδεών - Αξιολόγηση των ιδεών - Υλοποίηση των ιδεών
Πολλ...
Ποιο είναι το μυστικό για επιτυχημένες πωλήσεις; Τα περισσότερα στελέχη επιχειρήσεων θα έλεγαν ότι είναι θέμα καλών σχέσεων. Κι όμως, επιτυχημένος πωλητής δεν είναι αυτός που χτίζει και διατηρεί σχέσεις με τους πελάτες, αλλά αυτός που διεκδικεί. Οι Matthew Dixon και Brent Adamson ερεύνησαν διεξοδικά τις δεξιότητες, τις συμπεριφορές και τις γνώσεις που είναι απαραίτητες σε έναν εξαιρετικό πωλητή, και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι μόνο ένα είδος επαγγελματία πωλητή μπορεί να έχει σταθερά υψηλές επιδόσεις: ο διεκδικητής.
• Ποια είναι, λοιπόν, τα χαρακτηριστικά του διεκδικητή; ...
Παρόλο που ο όρος «οικογενειακές επιχειρήσεις» μπορεί να φέρνει στον νου το μαγαζάκι του μπαμπά και της μαμάς, οι επιχειρήσεις που ανήκουν σε οικογένειες είναι οι πιο σημαντικές και οι πιο πολυάριθμες παγκοσμίως. Ωστόσο, παραδόξως, δεν υπάρχουν πολλά έργα αναφοράς που να δίνουν διεξόδους στις μοναδικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει κανείς όταν μοιράζεται με άλλους ευθύνες αλλά και οικογενειακές στιγμές.
Σε αυτό το εγχειρίδιο οι ειδικοί στις οικογενειακές επιχειρήσεις Josh Baron και Rob Lachenauer προσφέρουν πρακτικές συμβουλές, καθώς και τεκμηριωμένη καθοδήγηση, αντλώντας α...
TALK LIKE TED: ΤΑ 9 ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΚΟΙΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΜΥΑΛΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Οι ιδέες είναι το νόμισμα του αιώνα μας και, για να πετύχετε, πρέπει να μπορείτε να πουλήσετε τις ιδέες σας πειστικά. Έτσι, ο εκπαιδευτής ομιλητών Κάρμιν Γκάλο, αφού συζήτησε με κορυφαίους ερευνητές της ψυχολογίας, της επικοινωνίας και της νευρολογικής επιστήμης, αναζητά και παραδίδει την ουσία μιας καλής παρουσίασης αναλύοντας τα φημισμένα TED Talks.
ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Από την πολιτική και την καινοτομία έως την κλιματική αλλαγή και το Διάστημα, μάθετε πώς ο Τζεφ Μπέζο...