Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Το πρόβλημα κάθε επιχείρησης δεν εστιάζεται πλέον τόσο στην παραγωγή, αλλά στην πώληση. Ειδικότερα σήμερα, όχι στην πώληση καθ' αυτή,
αλλά στην τοποθέτηση του προϊόντος στο σημείο πώλησης. Ο συγγραφέας αναφέρεται στο σημαντικό ρόλο των πωλητών και σε ένα αναβαθμισμένο τμήμα
πωλήσεων, με στόχο όχι μόνο την πώληση αλλά και τη συνεργασία και επικοινωνία με τα σημεία πώλησης με αμοιβαίο συμφέρον. Φιλοδοξεί, το βιβλίο
να εξυπηρετεί σπουδαστές που διδάσκονται το μάθημα και επαγγελματίες που ασχολούνται με τις πωλήσεις.
Εξετάζονται η σχέση του τμήματος πωλήσεων...
"Η οπτική της συναισθηματικής νοημοσύνης εισάγει ένα νέο τρόπο σκέψης στο χώρο του management μέσω της αποτελεσματικής αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού ενός οργανισμού....
"Στόχος του συγγράμματος αυτού, πέρα από την απόκτηση πρακτικών γνώσεων στο αντικείμενο του Μάρκετινγκ Επίπλων και Προϊόντων Ξύλου, είναι να καλλιεργήσει την απαραίτητη κουλτούρα και υπευθυνότητα στους αναγνώστες από τον χώρο του επίπλου και ξύλου, ώστε να ασκήσουν καλύτερα τα επαγγελματικά τους καθήκοντα, να βρουν λύσεις σε προβλήματά τους, να οργανώσουν σωστά την επιχείρηση και να βελτιώσουν τη λειτουργία της....
"Έχετε σκεφθεί ποτέ ότι η συνολική εικόνα και φήμη μιας επιχείρησης μπορεί να βελτιωθεί μέσα από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων των δυσαρεστημένων πελατών?...