Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο?...
Το πρόβλημα κάθε επιχείρησης δεν εστιάζεται πλέον τόσο στην παραγωγή, αλλά στην πώληση. Ειδικότερα σήμερα, όχι στην πώληση καθ' αυτή,
αλλά στην τοποθέτηση του προϊόντος στο σημείο πώλησης. Ο συγγραφέας αναφέρεται στο σημαντικό ρόλο των πωλητών και σε ένα αναβαθμισμένο τμήμα
πωλήσεων, με στόχο όχι μόνο την πώληση αλλά και τη συνεργασία και επικοινωνία με τα σημεία πώλησης με αμοιβαίο συμφέρον. Φιλοδοξεί, το βιβλίο
να εξυπηρετεί σπουδαστές που διδάσκονται το μάθημα και επαγγελματίες που ασχολούνται με τις πωλήσεις.
Εξετάζονται η σχέση του τμήματος πωλήσεων...
"Αν η επιτυχία μιας επιχείρησης ήταν απλώς η εφαρμογή ""των δέκα εντολών"" της επιχειρηματικότητας, γιατί τις τελευταίες εκατονταετίες όλες οι επιχειρήσεις δεν είναι εξίσου επιτυχημένες?...
Πρόκειται για ένα βιβλίο περιεκτικό και πρακτικό, πλούσιο σε παραδείγματα, συμβουλές και ασκήσεις και σκοπό έχει να σας βοηθήσει:
Να προσδιορίσετε τους αντικειμενικούς σκοπούς, τους στόχους, τις στρατηγικές και τα σχέδια ενεργειών.
Να δημιουργήσετε ένα πειστικό επιχειρησιακό σχέδιο χρησιμοποιώντας μια δοκιμασμένη μεθοδολογία.
Να παρουσιάζετε και να μοιράζεστε τη στρατηγική σας με συναδέλφους και διευθυντές.
Να κοινοποιείτε το σχέδιό σας αποτελεσματικά σε άλλες ομάδες ή τμήματα της εταιρείας σας.
...