Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
"Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο?...
Το πρόβλημα κάθε επιχείρησης δεν εστιάζεται πλέον τόσο στην παραγωγή, αλλά στην πώληση. Ειδικότερα σήμερα, όχι στην πώληση καθ' αυτή,
αλλά στην τοποθέτηση του προϊόντος στο σημείο πώλησης. Ο συγγραφέας αναφέρεται στο σημαντικό ρόλο των πωλητών και σε ένα αναβαθμισμένο τμήμα
πωλήσεων, με στόχο όχι μόνο την πώληση αλλά και τη συνεργασία και επικοινωνία με τα σημεία πώλησης με αμοιβαίο συμφέρον. Φιλοδοξεί, το βιβλίο
να εξυπηρετεί σπουδαστές που διδάσκονται το μάθημα και επαγγελματίες που ασχολούνται με τις πωλήσεις.
Εξετάζονται η σχέση του τμήματος πωλήσεων...
"Όταν έρχεται η στιγμή να πάρουμε αποφάσεις στη ζωή μας νομίζουμε ότι είμαστε λογικοί, κι ότι κι κάνουμε έξυπνες και επωφελείς επιλογές. Αλλά είναι όντως έτσι?...
"Μπορεί ένας μαθηματικός τύπος να βρει ποια μπορεί να είναι η μέλλουσα σύζυγός σας? Θα μπορούσατε να καταλάβετε με μια μικρή στατιστική ανάλυση αν αποκλείεστε από τη θέση εργασίας που θέλετε?...
"Προσεγγίζοντας τα ζητήματα φορολογικής οργάνωσης των χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως τα καταγράφουν οι διεθνείς οργανισμοί για λογαριασμό των φορολογικών διοικήσεων κάθε χώρας της Ε.Ε. αλλά και για τον Ο.Ο.Σ.Α., η πρώτη εντύπωση είναι ότι ένα άριστο σύστημα φορολογικής οργάνωσης οφείλεται στην ικανότητα και την κατάρτιση των υπαλλήλων, στην τεχνολογική και τεχνοκρατική υποστήριξη της φορολογικής διοίκησης, σε άλλες σχετικές παραμέτρους ή και σε συνδυασμό αυτών....